Widok
Trwa remont trasy rowerowej łączącej Orłowo z Sopotem
Opinie do artykułu: Trwa remont trasy rowerowej łączącej Orłowo z Sopotem.
Trwa przebudowa ścieżki rowerowej w parku Kolibki . Prace dotyczą 100-metrowego fragmentu z najtrudniejszym podjazdem, gdzie zamiast żwiru pojawi się wodoprzepuszczalna, mineralno-żywiczna nawierzchnia. Niebawem trasa zostanie też lepiej oznakowana.
Droga rowerowa łącząca Orłowo z Sopotem wzdłuż nadmorskiego klifu została otwarta w 2013 roku. Kosztowała ok. 2,5 mln zł. Od początku wzbudzała mieszane uczucia wśród rowerzystów. Z jednej strony cykliści cieszyli się, że wreszcie ...
Trwa przebudowa ścieżki rowerowej w parku Kolibki . Prace dotyczą 100-metrowego fragmentu z najtrudniejszym podjazdem, gdzie zamiast żwiru pojawi się wodoprzepuszczalna, mineralno-żywiczna nawierzchnia. Niebawem trasa zostanie też lepiej oznakowana.
Droga rowerowa łącząca Orłowo z Sopotem wzdłuż nadmorskiego klifu została otwarta w 2013 roku. Kosztowała ok. 2,5 mln zł. Od początku wzbudzała mieszane uczucia wśród rowerzystów. Z jednej strony cykliści cieszyli się, że wreszcie ...
Ciekawe kto zaplaci za te szkody
Czy ten kto opracowal dokumentacje projektowa w bledny sposob cz moze firma, ktora ja wykonala? Bo na pewno nie urzednik , ktory wydal pozwolenie na budowe. Ktos powinien za to zaplacic, że nowa infrastruktura po kilku latach od wykonania nie nadaje sie do uzytku. Skandal. Okreslenie "remont" sugeruje , ze urzad miasta Gdyni zdecydowal sie na odnowienie za pieniadze podatnikow zle wykonanej sciezki...
Jaki problem jest w utwardzeniu drogi?
Na reja w sopocie jest i nikomu nie przeszkadza.
Na polnooc od wejherowa jest kilka fajnych waskich drog asfaltowych przez srodek lasu (nie wiem przez kogo budowanych) ktore nikomu nie przeszkadzaja.
To nie chodzi o to zeby rezerwowac pas o szerokosci 10 m, robic infrastrukture jak pod ciezarowki, oswietlenie, slupki, murki, krawezniki, tylko zeby droga byla utwardzona i nie plynela po kazdym deszczu.
Na polnooc od wejherowa jest kilka fajnych waskich drog asfaltowych przez srodek lasu (nie wiem przez kogo budowanych) ktore nikomu nie przeszkadzaja.
To nie chodzi o to zeby rezerwowac pas o szerokosci 10 m, robic infrastrukture jak pod ciezarowki, oswietlenie, slupki, murki, krawezniki, tylko zeby droga byla utwardzona i nie plynela po kazdym deszczu.
" projekt,... musiał być uzgadniany m.in. z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska i Urzędem Morskim, gdzie nikt przychylnie do asfaltu czy bitumicznej drogi na terenie chronionym według urzędników się nie odnosił. " SKANDAL bo Adamowicz na takim terenie chronionym dał pozwolenie na budowę osiedla i tam kupił sobie mieszkania zresztą, nie wspomnę już, nie rozliczył się z tych mieszkań w urzędzie podatkowym. Czy tylko ja widzę tu kilka szwindli i oszustw????
Holandia
To co czytam to smiech smiech !!!!!! Bylam w Holandii w parku na wydmach ,wszystko przygotowane dla rowerzystów ,smietniki laweczki i oczywiscie utwardzona asfaltowa sciezka .Tylko u nas mysli sie ze Polak to glupek ! Jak sie odpowiednio przygotuje wszystko dla głupka to wszystko działa !
Głupek nie smieci bo ma smietniki nie chodzi po wydmach bo ma ławczki rusza sie i jest zdrowy bo ma sciezki! !!!!!!Polak jest suer
Głupek nie smieci bo ma smietniki nie chodzi po wydmach bo ma ławczki rusza sie i jest zdrowy bo ma sciezki! !!!!!!Polak jest suer
ciekawe ile czasu i energii w Holandii poświęca się w szkole lub propagandę, że ścieżka rowerowa jest dla rowerów, że chodnik dla pieszych i inne zwykłe "prawidła".. a ile u nas.. i czy ktoś kiedyś porównał świadomość w tej kwestii wśród użytkowników.. nawet najlepsza zabawka dana dziecku jak nie jest poparta zachętą i pokazaniem jak działa najczęściej po krótkim czasie rdzewieje w kącie i zmienia się w zbieracz kurzu.. z najlepszą infrastrukturą nieodpowiednio podaną tak będzie.. niestety nie tylko Gdynia tak ma.. podtrójmiejskie miejscowości też :(
Odpowiadam
- Aby mogło powstać brakujące 500 metrów, konieczne są uzgodnienia z Urzędem Morskim, który musi wydać zgodę na budowę. Inwestycja w tym miejscu jest dość skomplikowana, ponieważ plaża jest wąska i podczas sztormów woda dociera aż do linii lasu, co grozi podmyciem trasy - tłumaczył rok temu Sebastian Drausal, ówczesny rzecznik gdyńskiego magistratu.Odpowiadam by w tym miejscu położyć drewniana kładkę na palach tak jak na odcinku od wejścia nr1w Sopocie w kierunku Gdyni.
Alternatywa po plaży
Wydaje się, że skoro Sopotowi udało się już wybudować ok. 200 m pomostu nad grzęzawiskiem w Kolibkach, to Gdyni może udać się zbudować 500 m podobny pomost dla rowerów od Orłowa do Kolibek sopockich, na granicy plaży i lasu. Sopot przełamał bariery prawne i pokazał, że lekki pomost na palach to w dzisiejszych czasach już właściwie standard.
Już czekamy więc z niecierpliwością i dopingujemy do sukcesu o="\o
Już czekamy więc z niecierpliwością i dopingujemy do sukcesu o="\o