Widok
Tylko jeden trener na sali!
Dzisiejszy 24.01.2018 pobyt o godzinie 17.00. Zdecydowanie mało bezpiecznie.Tylko jedna osoba nadzorująca całą zabawę (trener) wiąże się z praktycznym brakiem pomocy w kształtowaniu technik, nie mówiąc już o bezpieczeństwie.
Wczoraj natomiast o godzinie 20.20 nie można już było nic kupić w barze na górze. Obsługa zakomunikowała, że kasa już zamknięta. To dość kiepsko.
Niestety brak konkurencji zmusił nas do pójścia właśnie w to miejsce. W innych miastach zdecydowanie lepiej.
Wczoraj natomiast o godzinie 20.20 nie można już było nic kupić w barze na górze. Obsługa zakomunikowała, że kasa już zamknięta. To dość kiepsko.
Niestety brak konkurencji zmusił nas do pójścia właśnie w to miejsce. W innych miastach zdecydowanie lepiej.
Moja ocena
JUMPCITY
kategoria: Place zabaw i małpie gaje
obsługa: 4
wyposażenie: 4
opieka: -
bezpieczeństwo: -
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
3.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Panie Pawle,
staramy się dostosować liczbę trenerów do obłożenia w parku. W weekendy zazwyczaj mamy większą liczbę trenerów niż w tygodniu. Ale zawsze są oni chętni do pomocy, wystarczy podejść i zapytać, a na pewno nie odmówią :) W kawiarnii gotowe produkty można kupić do godziny 21, natomiast soki wyciskane i kawę, sprzedajemy do godziny 19:00/20:00 ze względu na konieczność wcześniejszego wyczyszczenia sprzętu.
Jeśli nie został Pan o tym poinformowany, postaramy się lepiej zadbać o to w przyszłości, by informacja była jasna i klarowna.
Przykro nam, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań.
staramy się dostosować liczbę trenerów do obłożenia w parku. W weekendy zazwyczaj mamy większą liczbę trenerów niż w tygodniu. Ale zawsze są oni chętni do pomocy, wystarczy podejść i zapytać, a na pewno nie odmówią :) W kawiarnii gotowe produkty można kupić do godziny 21, natomiast soki wyciskane i kawę, sprzedajemy do godziny 19:00/20:00 ze względu na konieczność wcześniejszego wyczyszczenia sprzętu.
Jeśli nie został Pan o tym poinformowany, postaramy się lepiej zadbać o to w przyszłości, by informacja była jasna i klarowna.
Przykro nam, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań.