Widok

UBER Czy warto? Czy mówią prawdę?

Witam, nie wiem czy ten post powinien się tu znaleźć, ale chciałbym zasięgnąć informacji na temat tej firmy(aplikacji). Pomijam fakt o legalności tej pracy, ale jest tyle ogłoszeń i samych firm współpracujących że aż chce się spróbować. Oferują nawet 1500zł tyg. Czy jest to prawda? W necie mimo wszystko jest mało informacji odnośnie pracy z tą aplikacją. Dużo jest natomiast postów informujących o atakach na kierowców Uber przez taksówkarzy czy też informacji reklamowych itp. Jest ktoś z Trójmiasta kto mógłby się wypowiedzieć w tym temacie? Zawistnym taksówkarzom z góry dziękuje za wypociny, wasze opinie i tak nie mają wartości.
Pozdrawiam.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 4
Moze wyciagniesz 1500tygodniowo ale nie czystego zarobkum od tego odlicz paliwo, eksploatacja (oleje , zawieszenie itp). Jest to jakis sposob na zarobek albo dorobienie ale trzeba sie najezdzic
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zdecydowanie zgadzam sie.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Aby się najeździć muszą być pasażerowie do wożenia, a z tymi już gorzej.Dzisiaj to nie czasy lat 80-tych, gdzie sznury pasażerów stały na postojach w oczekiwaniu na taksówkę. Dzisiaj taksówki wyczekują na pasażerów i z tym należy się liczyć ,a nie z zarobkami jakie ktoś obiecuje.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 4
No tak. I zarabia sie glownie w weekendy gdzie pasazerami sa glownie młodzi ludzie bo jeszcze trzeba ogarniac temat aplikacji Uber. W tygodniu trzeba nastawic sie na stanie. Jest to jakis sposob na dodatkowa kase ale nie mozna nastawiac sie na kokosy.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
Powiem jako pasażer Ubera. Bardzo często są okresy, kiedy brakuje wolnych pojazdów, zwłaszcza w soboty do południa w godz. 7-10. W tygodniu rano też ciężko zamówić Ubera.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

Olej i zawieszenie nie robi się co tydzień łosiu widzę że masz pojęcie o samochodach
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 17

Dokładnie, spore koszty powstają. Zależy jakim autem jeszcze pojeździsz :)

_____________________________________
https://etuiochronne.pl/
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ogólnie dziwiłem się, jak opłaca się pracować jako "Uber", bo przecież koszty utrzymania samochodu itp. są ogromne przy takim używaniu auta. Jechałem dwa razy Uberem, wprost kierowców pytałem, jak to im się opłaca i okazało się, że jest tak, jak myślałem :) Brak działalności, pracują w firmie, która współpracuje z Uberem, daje im auta, zapewnia paliwo i wszelkie koszty związane z samochodem. Tylko jeździ w systemie 12/24 i nie interesuje go co dzieje się z autem. 20% bodajże od kursu bierze Uber i z tego co zostaje 1/3 pobiera firma.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

2/3 pobiera firma, dla kierowcy zostaje 1/3. Uwierz mi, jeździłem 1 miesiąc zarobiłem 1490 pln. 95% wszystkich kierowców jeżdzi do 1 wypłaty :)
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 4

25% zabiera uber - wynajem auta to koło 60pln za dobę niezależnie od utargów i dodatkowo firma współpracująca za zatrudnienie cię itp zabiera opłatę koło 40-60% - zarabiasz na wszystkich tylko nie dla siebie. I masz ryzyko spotkania taksiarzy oraz itd :)
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2
Policz sobie koszt użytkowania auta. Od ubera dostaniesz 5 zł za wejście + 1.3 zł/km + 0.25 zł/min i uwalą ci z tego 25% prowizji. przy kursach typu 5 km w 10 minut masz za to 14 zł * 0,75 = 10,5 zł dolicz do tego puste kilometry - dojazd do klienta etc. Płatnych będziesz miał około 50% kilometrów. Wychodzi około 1-1.2 zł/km obrotu. Auto dorżniesz błyskawicznie.

Warto tylko wtedy, gdy zdobywasz bonusy typu mnożnik, nagroda za aktywność. Podstawowa stawka to tylko zwrot kosztów użytkowania auta i nic więcej.

Mój realny koszt 1 km jazdy to 1.2 PLN. Auto - skoda superb 2013. I tak, jestem zawistnym taksówkarzem i moje wypociny nie mają żadnej wartości :)
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 7
No dobrze więc jeśli założę działalność i zacznę sam jeździć to mi się nie będzie opłacało lub będę zarabiał na koszta, ale jak zatrudnię się w firmie współpracującej to już można dorobić bo nie ma kosztów? W takim razie jak to może się opłacać takiej firmie która weźmie auto lub kilka w leasing zatrudni kierowców, da im umowy zlecenia, opłaci wszystkie koszta i jeszcze zarobi? Wolałbym żeby wypowiedział się ktoś kto jeździ a nie osoby które coś tam słyszały lub tylko się domyślają.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
Jest dokładnie tak jak piszesz. Zapomniałeś tylko, że właściciele flot kupują auta z bardzo dużymi upustami. Do tego nie płacą podatków od umów z kierowcami, ani nie ponoszą odpowiedzialności administracyjnej - przerzucają całe ryzyko na kierowcę. Właścicielami flot są wypożyczalnie, które dzięki olbrzymim rabatom są wstanie wypracować zysk.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2
Są już pierwsze ofiary działalności Ubera w Trójmieście. Ciekawe jak ci biedni kierowcy teraz zarobią na te kary.
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Inspekcja-Transportu-Drogowego-wylapuje-kierowcow-Ubera-n106515.html?strona=1#opinie
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 8
Ci kierowcy nie podpisują protokołu i idą do siedziby Uber o wsparcie prawnicze.
Ostatecznie Uber może pokryć koszt kary.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 5

3 msc temu zrezybmowalem z ubera jezdzilem od poczatku dzis nie da sie zarobic kursy regulowane mowia ze sciaga w lini prostej?zwykla sciema !tak samo jak kolejka na lotnisko !zapomnij o dobrych kursach jesli go w ogole zlapiesz!czy bylem 5 czy 1 w kolejce dostawalem na 17 stycznia a to postepu albo woloska to jest kolejka na lotnisko?dostawali z rejstracjami we i kr.pisza ze przy 40g.pracy tyg 8tys.zapomnij.kursy anulowane komunikat znalezlismy blizszego klienta.RACZEJ KROTSZY KURS!.ile razy mialem go dalej..i co sie okazalo za 8zl.zalosne.nastepna sprawa mnoznik mozesz zaponiec o czerwonych plamkach tak cie wywala na bok zebys w niej nie byl MNOZNIK NIE DLA CIECIE!NASTEPNIE KOREKTY ZA PRZEJAZD W ZESTAWIENIU A TO 12ZL 20ZL.KRADNA PPIENIADZE TWOJE PIENIADZE! ci co zarabiaja i daja im dobre zlecenia maja kurs za kursem .konczy i w obrebie 1 km juz ma nastepny...raz tak mialem widocznie komus sie pomylilo.zaprzesienie ukraincami brak jezyka 0 topografii zalosne.zaczalem latac w mnoznik wylogowywalem sie i do czerwonego .w ciagu tygodnia ze sredniej 4.95 spadla do 4.87 zalosne..!!oceny to jedna wielka sciema !ostrzegam wszystkich tych ktorzy chca brac leasingi badz kredyty ....i latac ..ODRADZAM !!!!!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 11

Ty gosciu wez sie rąbnij w leb - tak trzeba ci napisac.
1. Naucz się składni, ortografii.
2. Pisz zrozumiale bo mam wrażenie czytając to, że małpa dopadła się do klawiatury
3. Sam jeżdżę kompletnie dla siebie (swoje auto + podpięcie do partnera, który mnie "księguje").

Wszystko to co napisałeś to nieprawda. Albo nie ru***łeś od 5 lat, albo nigdy - to by tłumaczyło żyłkę na czole i przedramieniu od upajania się przy filmach xxx.
UBER to świetna możliwość dorobienia gdy mamy wolne. Nie ma nic za darmo, swoje trzeba wyjeździć żeby zarobić. Nie mam zamiaru się rozwodzić o rzekomych jak to piszesz fake mnożnikach etc. Wszystko działa jak należy, ku chwale Ojczyzny - rąb się facet. Nie hejtuj
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 7

Jeżeli macie za drogie koszty, to pomyślcie jak można zaoszczędzić na kosztach księgowych, polecam wejść na stronkę http://zuberapp.eu/
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

u jakiego partnera jeździsz kolego?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeżdżę dobre kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Zarobki są ok, ale dla mnie najwazniejsze jest, ze pracuje kiedy chce i nikt nie mowi mi co mam robic :)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

można jakis kontakt kolego do ciebie bo mam zamiar tam jezdzic. and.11@interia.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

To Jedź. ..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

mogę prosić o jakis kontakt? Też mam pytania
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Po pierwsze wieksosc tych postow to bzdury taryfiarzy. Po drugie w Uberze da sie dobrze zarobic, ale trzeba duzo jezdzic i miec ok auto, kture nie zrobi mega kosztow. Po trzecie - to jest kasa za wożenie ludzi, wiec jak chcesz po 10 k zarabiac na reke to se firme załóż... dla mnie jest mega
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Prawda jest taka że kilometrów trzeba natłuc w h..... Ale zarobic idzie :-)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
W Stolicy jest dobrze, jak jeździsz po Wrocławiu to tylko w niektórych porach jest dobrze, ale jak ogarniasz trochę to idzie zarobić
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli ma to być dodatkowa praca, to jak najbardziej warto, zarobki może nie powalają ale idzie zarobić nawet 35 zł na godzinę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Warto. ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jeżdżę od 3 miesięcy weekendowo - początkowo autem znajomego 50/50 % przychody i paliwo na mój koszt (gaz). Następnie oburzony niską opłacalnością pracy zacząłem jeździć swoim - diesel 7-8 l spalanie w mieście, 75 zł tygodniowo dla firmy za podpięcie się pod działalność gospodarczą. Zysk wychodził podobny, a przebieg drastycznie wzrastał. Teraz od 2 tygodni ponownie jeżdżę nie swoim samochodem. Przy 17-18 h w tygodniu na "czysto" 200 zł. Jeżeli jest się w posiadaniu auta z instalacją LPG to można by było "wyciągnąć" z 300 zł przy tej samej ilości godzin. Plus jak ktoś już posiada działalność gospodarczą to może odjąć 75 zł miesięcznie. A gdzie podatek ? Gdzie amortyzacja? Gdzie koszty ryzyka? Nieprzespanych nocy? Pomimo tego lepsze 800-1000 zł w miesiącu niż nic.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jeśli ma ktoś jakieś pytania to proszę komentować - odpowiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Poleci ktoś z Was partnera Ubera?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A jak to jest jak się wynajmie auto z jakiejś wypożyczalni współpracującej z kierowcami ubera? też się nie opłaca?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Toć ci kolega mówi wyżej. Koszt auta to od 200zł za starego szrota, po średnio 450-500 za zagazowną fabię/rapida/tipo 17. Jak chcesz na serlekcie latac to ceny autek leca na 600-650 za tydzień. Do tego koszt paliwa. 25% abiera uberek. Przelicz. By zrobić w tygodniu 2tyś obrotu to trzeba spać w aucie. Obrotu od którego 25% zabiera ci uberek, od reszty odejmuij furę plus wache.

Teraz jest styczeń, zaraz luty. Martwe miesiące. Jak zrobisz tysiąc tygodniowo obrotu to dobrze. minus prowizja, minus auto i paliwo. Życie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Taxi fy o wiele lepsze ja dostałem kupon rabatowy na taxify na 50 zł. Należy wpisać kod QF1UD w aplikację może komuś się przyda
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A Taxify nie jest przypadkiem tylko w Warszawie? bo tam faktycznie opłaca się tym jeździć
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

panowie kierowcy piszecie moze prawde moze nie, moze to pisza zwykli zlotowkarze ,czy firma uber,a ,pisac mozna wszystko,podpisujac ,tez kazdy moze sie jak chce pod postem,niewazne jedno wiem.Czy ktos tu piszac negatywnie,czy pozytywnie,pomyslal o jednym.Jakie grabie grabia od siebie.Znam zycie od podszewki. To tak jak wyjazd do Sanatorium.Przyjerzdza kobieta wszystko gra super zarcie,opieka,pokoje,piec gwiazdek.Nastepna pisze osoba o tym samym sanatorium na forach bylam syf itd itd.To Polska rzeczywistosc.nikt nikomu nie dogodzi.Sami wiecie.A uber podejrzewam ze to firma na ktora trzeba pracowac,nie inaczej.A panowie zlotowkarze sie wsciekaja.Bo im zabieraja chleb.Ponoc demokracja,wiec wolno robic co sie chce.Pozdrawiam,byly Kierowca Ubera.miodu nie ma nigdzie.Pozdrawiam panowie .Jestesmy polakami szanujmy sie bo fala imigrantow puka do polskich bram.A co wtedy?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli chodzi o legalność ubera to nie wiem czy wiesz ale musisz mieć swoją firmę aby być u nich kierowcą
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

czas zlikwidowac ta firme
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

zlikwidowac to mozesz konto w banku gosciu,albo ciebie zlikwiduja,nie pisz glupot.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry