Widok
UPC Nie polecam !
Witam,
Przez kilka lat korzystaliśmy z usług UPC w sopockim mieszkaniu. W 2014, gdy już skończyła się umowa, złożyliśmy jej wypowiedzenie. Oczywiśćie w BO na Czyżewskiego wprowadzono nas w błąd, że można złożyć takie wypowiedzenie umowy przez konto internetowe UPC. Oczywiście można, ale i tak potrzebny jest skan podpisu właściciela umowy. Dobrze, że sobie to sami sprawdziliśmy odpowiednio wcześniej.
W dniu tzw. "odłączenia" byliśmy umówieni na konkretną godzinę z człowiekiem z UPC, który jednak przyjechał pół godziny wcześniej i miał pretensje, że nikogo nie zastał. Nie zastał, bo nikt już tam nie mieszkał.
Jeżeli chodzi o usługi, to mnie zaskoczyła b. negatywnie 1 rzecz, przy dłuższym niewłączaniu telewizora (nie wiem ile dni, czy tygodni) UPC zakładał blokadę na telewizję - polegało to na tym, że po włączeniu odbiornika, trzeba było wprowadzić kod (w praktyce był to numer kierunkowy na Gdańsk), ale za pierwszym razem, trochę to potrwało zanim dodzwoniłam się do nich na infolinię, aby ten kod uzyskać.
Kolejność kanałów w dziwacznej kolejności.
Poziom obsługi bardzo średni.
Wiecej nie skorzystam. Od 3 lat korzystam równolegle z usług innych dostawców i wypadają oni na plus.
Przez kilka lat korzystaliśmy z usług UPC w sopockim mieszkaniu. W 2014, gdy już skończyła się umowa, złożyliśmy jej wypowiedzenie. Oczywiśćie w BO na Czyżewskiego wprowadzono nas w błąd, że można złożyć takie wypowiedzenie umowy przez konto internetowe UPC. Oczywiście można, ale i tak potrzebny jest skan podpisu właściciela umowy. Dobrze, że sobie to sami sprawdziliśmy odpowiednio wcześniej.
W dniu tzw. "odłączenia" byliśmy umówieni na konkretną godzinę z człowiekiem z UPC, który jednak przyjechał pół godziny wcześniej i miał pretensje, że nikogo nie zastał. Nie zastał, bo nikt już tam nie mieszkał.
Jeżeli chodzi o usługi, to mnie zaskoczyła b. negatywnie 1 rzecz, przy dłuższym niewłączaniu telewizora (nie wiem ile dni, czy tygodni) UPC zakładał blokadę na telewizję - polegało to na tym, że po włączeniu odbiornika, trzeba było wprowadzić kod (w praktyce był to numer kierunkowy na Gdańsk), ale za pierwszym razem, trochę to potrwało zanim dodzwoniłam się do nich na infolinię, aby ten kod uzyskać.
Kolejność kanałów w dziwacznej kolejności.
Poziom obsługi bardzo średni.
Wiecej nie skorzystam. Od 3 lat korzystam równolegle z usług innych dostawców i wypadają oni na plus.
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 2
oferta: 2
awaryjność: 3
dodatkowe usługi: 3
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.3
* maksymalna ocena 6