Widok
UPC - działa to dobrze, nie działa masz kliencie problem
Od 3 m-cy nie mogą naprawić/wymienić kabla doprowadzającego sygnał do budynku. Po kilkunastu latach korzystania z usług czas się rozstać. Obsługa techniczna fatalna, dzwoniąc na infolinie można jedynie usłyszeć, że sprawa skomplikowana i zapewnienia, że dowiedzą się o co chodzi i oddzwonią, oczywiście nikt nie oddzwania, i tak od 3 m-cy. Co może być skomplikowanego w wymianie kabla skrzynka UPC-dom klienta? Po prostu chodzi o koszty których UPC nie chce ponieść. Ewidentnie UPC nie zależy już na pojedynczych klientach,tylko po co to ściemnianie i granie na czas. Podsumowując: coraz drożej za coraz gorszej jakości usługi, typowe zachowanie monopolisty.
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 5
awaryjność: 3
dodatkowe usługi: 4
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 2
3.2
* maksymalna ocena 6