Widok
USG 4D - Katarzyna Podsiadlo
Byłam na USG 4D na którą czekałam godzinę. Koszt wizyty 220 zł. Badanie przeprowadziła Katarzyna Podsiadło, które odbyło się dosłownie w niecałe 15 min. Było niekompletne i bez konkretnych szczegółów. Mój lekarz uznał że brakuje wielu wydruków. Absolutnie nie polecam! Zmarnowane pieniądze.
Moja ocena
Poliklinika evi-MED nr 3
kategoria: Ginekolodzy
obsługa: 3
jakość usług: 2
wyposażenie: 3
czas oczekiwania: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani!
Jest nam przykro, że jest Pani niezadowolona z udzielonej usługi i pragniemy się ustosunkować do Pani uwag.
Dr n. med. Katarzyna Podsiadło rozpoczęła swój dyżur punktualnie, opóźnienie wynikało z faktu, że przy wcześniejszym badaniu u innej pacjentki czas badania znacznie się przedłużył.
O fakcie opóźnienia i orientacyjnym czasie wejścia do gabinetu została Pani telefonicznie poinformowana przez pracownika rejestracji, zanim zgłosiła się Pani do przychodni.
Mając informację o opóźnieniu, zdecydowała się jednak Pani skorzystać z usługi medycznej, co jest równoznaczne z akceptacją godziny wejścia do gabinetu innej niż umówiona.
Otrzymała Pani wyjaśnienie od dr n. med. Katarzyny Podsiadło, że czasu trwania położniczego badania ultrasonograficznego nie można ściśle określić, gdyż w dużej mierze zależy on od ułożenia płodu oraz sytuacji położniczej. Do każdej pacjentki niezbędne jest podejście indywidualne.
Jakości otrzymanej usługi nie można ocenić tylko na podstawie ilości poświęconego czasu – w Pani odczuciu niewystarczającego, ale na nią też składają się takie elementy jak: sprzęt diagnostyczny (dysponujemy aparatem ultrasonograficznym bardzo wysokiej jakości), doświadczenie zawodowe lekarza wykonującego badanie, jego kompetencje tj. specjalizacja z danej dziedziny, tytuł naukowy, ukończone kursy i certyfikaty potwierdzające nabyte kwalifikacje, itp.
Przykro nam, że swoich oczekiwań i uwag nie zgłosiła Pani bezpośrednio lekarzowi wykonującemu badanie, będąc jeszcze w gabinecie. Pani dr Podsiadło miałaby możliwość wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.
Wówczas obu stronom zaoszczędziłoby to przykrości.
Natomiast, jeśli Pani lekarz prowadzący ma merytoryczne uwagi co do jakości badania, prosimy aby je bezpośrednio omówił z dr n. med. Katarzyną Podsiadło.
Z poważaniem
Jest nam przykro, że jest Pani niezadowolona z udzielonej usługi i pragniemy się ustosunkować do Pani uwag.
Dr n. med. Katarzyna Podsiadło rozpoczęła swój dyżur punktualnie, opóźnienie wynikało z faktu, że przy wcześniejszym badaniu u innej pacjentki czas badania znacznie się przedłużył.
O fakcie opóźnienia i orientacyjnym czasie wejścia do gabinetu została Pani telefonicznie poinformowana przez pracownika rejestracji, zanim zgłosiła się Pani do przychodni.
Mając informację o opóźnieniu, zdecydowała się jednak Pani skorzystać z usługi medycznej, co jest równoznaczne z akceptacją godziny wejścia do gabinetu innej niż umówiona.
Otrzymała Pani wyjaśnienie od dr n. med. Katarzyny Podsiadło, że czasu trwania położniczego badania ultrasonograficznego nie można ściśle określić, gdyż w dużej mierze zależy on od ułożenia płodu oraz sytuacji położniczej. Do każdej pacjentki niezbędne jest podejście indywidualne.
Jakości otrzymanej usługi nie można ocenić tylko na podstawie ilości poświęconego czasu – w Pani odczuciu niewystarczającego, ale na nią też składają się takie elementy jak: sprzęt diagnostyczny (dysponujemy aparatem ultrasonograficznym bardzo wysokiej jakości), doświadczenie zawodowe lekarza wykonującego badanie, jego kompetencje tj. specjalizacja z danej dziedziny, tytuł naukowy, ukończone kursy i certyfikaty potwierdzające nabyte kwalifikacje, itp.
Przykro nam, że swoich oczekiwań i uwag nie zgłosiła Pani bezpośrednio lekarzowi wykonującemu badanie, będąc jeszcze w gabinecie. Pani dr Podsiadło miałaby możliwość wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.
Wówczas obu stronom zaoszczędziłoby to przykrości.
Natomiast, jeśli Pani lekarz prowadzący ma merytoryczne uwagi co do jakości badania, prosimy aby je bezpośrednio omówił z dr n. med. Katarzyną Podsiadło.
Z poważaniem