Widok

UST - kompresor

Na nowy sezon planuje przejść na UST ale bez zmiany obręczy, zastosuje któryś patent polecany w internecie (albo opaski albo metoda ghetto) i moje pytanie, czy standardowy kompresor na stacji benzynowej poradzi sobie z nadmuchaniem opony? Chodzi o te uderzenie ciśnienia aby opona ładnie wskoczyła.
I przy okazji jakie mleczka lateksowe polecacie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zależy od opony i obręczy, czasem daje rade zwykla pomka stacjonarna, czasem nawet kompresorem nie idzie i trzeba stosować nabój co2.
Najlepszym płynem obecnie jest notubes i na prawdę działa.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
obrecze mavic xm 317, opony Nobby Nic lub Rocket Rony
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja swoje ust'ki pompuje zwykłą pompką stacjonarną z hipermarketu (bodajże za 15zł), bez problemu daje radę.Już 4 różne rodzaje opon dały rade napompować
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja przy pompowaniu zwykla reczna mialem problem z niedostatecznym uszczelnieniem, brakowalo chyba tego poteznego ziewniecia w opone :) ale ja nie uzywalem uszczelniacza, a opony zakladalem na obrecz ust mavica d3.1.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
trzeba oponę trochę pomiętolić i pougniatać przy dmuchaniu to i nawet plecakowym sprzętem nadmuchasz. raz mi się udało UST nadmuchać mnipompką krankbrosa, potem wywaliłem te opony bo UST to smietnik, kompletnie nie przydatny w codziennej jeździe (zwykły system, bez uszczelniacza - piszę o nim źle bo nie jest super szczelny, a przy awarii w lesie jest więcej zabawy. Na mleku pewno nie ma takiej podatności na przebicie i nieszczelności ale przy częstej zmianie opon też się robi wesoło)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czy ktoś z Was próbował metodę ghetto? to ta z opaską z dętki 20"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja próbowałem, działa. Ale ciężko dostać dętke 20" z zaworem presta. I taki zestaw wychodzi stosunkowo ciężki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ciężko dostać ale ja się nastawiam na auto, no ale myśle, że jednak lżej niż na zwykłych dętkach + opony, zwykłych mam na myśli dętki z tesco za 5zł ;) bo do ultralightów jakoś się nie przekonałem. 4 razy je miałem na zawodach i 2 razy snake..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
patent w stylu cos z niczego ale bez szaleństw... i tak jest potrzebana opaska, więc ciężar większy... jakby nie było to guma leży na otworach i tak jak każda inna pod ciśnieniem prędzej czy później będzie dziurawa... gdy złapiemy kapcia, tzn dziura taka, że mleczko nie da rady to jest kłopot bo ciężko zdjąć ciasną opaskę z dętki a zdjąć trzeba, przy normalnych opaskach po prostu wykręcić zawór i włożyc nową gumę

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy cięższe to bym się kłócił. Normalny set wygląda tak: koła, opaski, dętka, opona.
A metoda ghetto to: koła, opaski, fragment dętki 20", 50-70ml płynu i opona.
Dętka się nie przebije bo jest opaska, a nawet jeśli to ten ciasny fragment dętki można rozerwać (w przypadku awari) i włożyć normalną gumę i jazda.
De facto masa dętki z tesco 220g vs fragment dętki 20" + 50-70ml płynu.
Waga raczej na zysk, a korzyści, zakładając, że nie będzie to awaryjny system (typu rozszczelnienia), ogromne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czy ta metoda getto przewiduję jazdę na normalnej oponie czy oponie UST która to jest zięższa od zwykłej bo ma więcej mięcha i grubsze ranty?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
miałem na mysli system bezdętkowy :-)... specjalna opaska + mleczko itd...

tak na marginesie troche przesadziłes z tym tesco... kto przechodząc na bezdętke uzywa kapci 200g :-P

100g shwalby sprawuja się znakomicie i tu jest dobre porównanie bo tak lekka guma i tak jest cięższa od mleczka... jesli wpakujemy tam jeszcze kawałek wyciętej dętki różnicy w masie nie będzie

w razie awarii... widziałeś na filmie jak ten ciasny fragment dętki jest montowany? żeby zerwać to najpierw trzeba go złapać a nie łatwo go podwadzic palcami, ja dodatkowo ścigam sie w długich palcach więc dodatkowa strata czasu

to sa tylko moje uwagi, jeśli chodzi o funkcjonalność patentu to świetna sprawa, jednak jesli ktoś waży każda śrubkę i liczy każda sekundę-wtedy sama opaska będzie lepsza
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wszędzie pod uwagę biorę zwykłe opony, żadne UST
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tylko zwykłe... zawsze... :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
poszło gładko, dało rade napompować zwykłą pompką stacjonarną
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,ja mam nowe oponki michelin ust xcr 2.0 i nowe koła mavic cross max-y. Jednego koła nie da się napompować wogóle a w drugim po napompowaniu ciśnienie trzyma 2 godziny i flak! proszę o pomoc,chłopaki z "treka" robili juz wszystko i nic pompka,kompresor,nabój z Co2,mleczko uszczelniające.
jakieś pomysły????
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zakładam że opona nie jest dziurawa ;) Oraz że zawory masz poprawnie zamontowane ze wszystkimi uszczelkami. Wyczyść ranty obręczy i kord opony. Potem załóż opony na wodę zmieszaną z ludwikiem, nadmuchaj i patrz którędy powietrze spieprza. Mnie w UST zraziło właśnie to że system nie jest szczelny, wystarczy trochę syfu i już puszcza bokami.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
"Zawsze takie g. chcialem miec na Pierwsza Komunie...."
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rowery

Bagażnik na Hak (4 odpowiedzi)

Cześć, czy może jest szczęśliwym posiadaczem Bagażnika na hak firmy thule lub mont blanc a jeśli...

trening interwałowy (25 odpowiedzi)

witam! mam pytanie co do treningu interwałowego, czy ktoś z forumowiczów jeździ może w ten...

Zabezpieczenia i drzwi do piwnicy (21 odpowiedzi)

Hej. Na wstępie zaznaczam, że jestem w pełni świadomy tego, iż w piwnicy rowerów się nie...

do góry