Widok

UWAGA!!! WYSYŁAJĄ USZKODZONY TOWAR!!!!!

RAM.net Temat dostępny też na forum:
Z przykrością muszę napisać tę opinię. Kupiłam laptopa i rzeczywiście dotarł w miarę szybko. Jednak na tym kończą się zalety tego sklepu, gdyż wysłali do mnie uszkodzony komputer. Niezwłocznie odesłałam go do sklepu z żądaniem wymiany na nowy sprawny. W dniu, w którym ram.net otrzymał zwróconego laptopa dostałam informację, że wymiana nie jest możliwa i że mogę wybrać czy wolę zwrot pieniędzy czy naprawę. Oczywiście wybrałam zwrot pieniędzy i tu zaczęły się schody. Nagle nikt nie chciał ze mną rozmawiać, nie odbierano mojego numeru (kiedy dzwoniłam z innego – nie było już takiego problemu) gdy prosiłam o rozmowę z konkretną osobą to parokrotnie w oddali usłyszałam „powiedz, że wyszedłem”…. Podejście do problemu można scharakteryzować tak: „Jestem daleko, możesz mi nagwizdać, radź sobie sam. A jakieś tam przepisy o ochronie konsumentów mnie nie interesują” …a po kilku dniach oskarżają mnie o uszkodzenie laptopa!!!!! Mimo, że nie są w żaden sposób w stanie udowodnić, że wysłali do mnie sprawny komputer. Reasumując poziom obsługi w ram.net jest SKANDALICZNY!!!!!!!!! Koniec końców: nie mam laptopa, nie mam pieniędzy i ponoszę dodatkowe straty
Moja ocena
RAM.net kategoria: Sprzęt komputerowy
obsługa: 1
 
oferta: 2
 
promocje: 2
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 1
 
1.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,
nikt w sklepie RAM.net nie unika kontaktu z Panią, nie zapisujemy numerów telefów klientów, bo mamy ich zbyt dużo i nieodebranie telefonu wynika tylko i wyłącznie z braku takiej możliwości (obsługa klienta na miejscu, rozmowa przez drugi telefon etc.). Osobą odpowiedzialną za reklamacje w naszej firme jest p. Dominik Gajewski i to z nim powinna Pani rozmawiać w sprawie swojej reklamacji. Jeśli towar jest uszkodzony od nowości (ale nie mechanicznie), to automatycznie klient ma prawo żądać wymiany na nowy albo nieodpłatnej naprawy lub też może skorzystać z prawa do zwrotu towaru w ciągu 10 dni. Niestety nie podpisała Pani opinii nazwiskiem ani numerem zamówienia, więc ciężko jest się nam ustosunkować do sprawy...
Pozdrawiam!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5
Szanowny Panie,
Nie wiem kim Pan jest, więc i ja nie będę się ujawniać na forum, zresztą myślę, że nie byłoby tego wpisu na forach, gdybyście Państwo traktowali fair swoich klientów. Pan Gajewski ma do mnie zarówno adres mailowy jak i numer telefonu, lecz jeśli chodzi o Pana Gajewskiego to on właśnie unikał wielokrotnie kontaktu ze mną i mimo moich próśb kierowanych do innych pracowników sklepu o kontakt ze mną, takiego kontaktu nie było. Laptop dotarł do mnie fabrycznie zapakowany, więc nawet go Państwo nie sprawdzili przed wysłaniem do mnie czy działa!!!! Proszę powiedzieć o jakie przepisy opierają się Państwo twierdząc, że jeśli to uszkodzenie mechaniczne to nie mam prawa dochodzić swoich roszczeń???? A swoją drogą, to jeśli nawet było to uszkodzenie mechaniczne to ja takiego nie zamawiałam!!!!!! Zamawiałam sprawny nowy komputer, a dostałam uszkodzony = niezgodny z umową!!!! Żądam wymiany na nowy sprawny lub zwrotu gotówki i będę to powtarzać Państwu, do 4.11 na forach w mailach itp, a później w sądzie jeśli będzie taka potrzeba.
Pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
współczuję tej Pani, ja też mam kłopoty z TYM sklepem.... czekam już ponad tydzień na dostawę towaru i nikt nie może udzilić mi informacji kiedy bedzie towar ani co sie stało... jestem juz zmeczona wydzwanianiem do ram.netu i ciąglym brakiem konretów ze strony sprzedawców! nieodbieranie telefonów - standard, szkoda że to ja muszę dzownić i upominać sie o zakupiony towar a nikt nie może do mnie zadzwonić z informacją że są opóźnienia...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Też mam kłopoty z tym sklepem. Skierowałem sprawę do miejskiego rzecznika konsumenta. Myślę jednak, że sprawa znajdzie swój finał w sądzie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, ja też wpakowałam się w zakupy w tym sklepie.Czy sprawa u Pani została wyjaśniona. Ja czekam ponad 2 m-ce.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
A może Pan Rafał Modzelewski nie wie co się dzieje w jego firmie RAM.net z Gdańska ul. Raciborskiego 1B 80-215 Gdańsk! Nie sądzę, żeby właściciel firmy pozwoliłby na tak traktowanie klientów. Bujam się z nimi od 06.03.2010 nr zam.95602. Sprawę opisywałam na forum: http://forum.trojmiasto.pl/RAM-net-pl-c2,11879.html. PRACOWNICY PANA RAFAŁA NIE CHCĄ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ. NIE ODPISUJĄ NA E-MAILE, WYRZUCAJĄ OPINIE O SKLEPIE. SĄ NIEKOMPETENTNI. A szczególne Pan od reklamacji. Piętnaście minut przerodziło się w ponad 2 m-ce. Rewelacja, nie! Napiszę kiedyś ja sytuacja potoczyła się. Na razie odradzam wydawania kasy w tym sklepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wczoraj sprawa zakończyła się sukcesem. Po ponad 2 m-cach zwrócili mi kasę. Bez jakichkolwiek kontaktów z klientem i przeprosin, a wypadałoby. Zostawiam już sprawę bez komentarza. Szkoda sobie strzępić język.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja właśnie czekam na zwrot pieniędzy a na wszystkie moje pytania otrzymuję odpowiedź "nie mogę przekazać takich informacji" albo "numer do właściciela to jego prywatny numer"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam
ja natomiast mam problem ze zwrotem pieniędzy, anulowałem u nich zamówienie przez beznadziejną infolinię w której czeka się min. 10 minut na połączenie jak i mailem, niestety nie reagują, trzeba będzie zgłosić sprawę na policję o oszustwo....... generalnie odradzam wszystkim ten sklep, czytajcie opinie o nim...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
podłączam się jedynie pod opinie. szkoda już moich słów.
dno dna, pojęcie "jakości" wszelakiej w tej firmie to czysta abstrakcja.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja tez zostałam oszukana przez ten sklep. Czekam na zwrot pieniędzy od 03.01.2011. Wysłali mi faktury z datami wziętymi z lksięzyca, na korekcie faktury data zwrotu 27.01.2011 a pieniedzy dalej nie ma. ZŁODZIEJE! Dziwne, że nikt sie nie weźmie za tę firmę i nie przetrzepie ich. Czyżby w Gdańsku nie pracował urząd skarbowy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ram NET oszukuje celowo klientów.

Oszukani składajcie zawiadomienie do organów ścigania w Gdańsku.
Ja składam jutro.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
niestety ten sklep to DNO brak jakiejkolwiek komunikacji mailowej telefonicznej i na GG , nikt tam nic nie jest w stanie czegokolwiek zapewnić i kasa wpłacona 20 dni temu i pracuje sobie na ich koncie
kłamcy i oszuści sprawę zgłaszam do odpowiednich służb
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
niestety muszę się także wpisać na tym forum jako jeden z WIELU oszukanych klientów tego sklepu. Także dostałem oszukany. Dostałem towar uszkodzony. Na domiar złego sklep unika ze mną kontaktu, pseudo infolinia nie działa, gg milczy. W grudniu zakupiłem towar, oddałem do reklamacji i od tego czasu i drugi miesiąc ani pieniędzy ani towaru!
Osoby także poszkodowane przez ten sklep zapraszam na maila z opisem swojego przypadku: oszukani-przez-ramnet wp.pl
Razem na pewno sobie pomożemy w walce z tym nieuczciwym sklepem!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
poprawny mail:
oszukani-przez-ramnet @wp.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
W moim przypadku sklep nie chce zwrócić pieniędzy za niezralizowaną cześć zamówienia w kwocie ponad 1300zł. Otrzymuje obietnice że już jutro, pojutrzem, po niedzieli ale przestałem już w to wierzyć.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam

potwierdzam, oszuści !!
zamównienie nr 166332 niezrealizowane, czekam na pieniądze od 2 tygodni, chociaż Pani Małgorzata Szwejda napisała, że do 7 dni zwrot.
Sprawę zgłaszam na policję. Jeśli ktoś rozwiązał skutecznie temat proszę o info na speed6/malpa/o2.pl

Marcin
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Także muszę potwierdzić, ze ta firma oszukuje. Wysłano mi uszkodzone żelazko, nie chciano przyjąć reklamacji, bezczelnie wmawiając mi, że uszkodzenie to moja wina, odesłałam im to żelazko po konsultacji z nimi (marzec-kwiecień 2011) i do dziś nie mam ani żelazka, ani pieniędzy. Potraktowali mnie tak, jak tego śmiecia, który wysłali mi zamiast żelazka.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Z gorszą firmą nie miałam do czynienia nigdy w życiu. Zamówiłam 21 grudnia tablet, na stronie była informacja, że realizacja zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego. Przelałam więc pieniądze na konto i 22 grudnia dostałam informację, że zamówienie zostanie zrealizowane ok. 30. Miał to być prezent, więc moje zamówienie zostało anulowane i pieniądze miały zostać zwrócone w ciągu 2 dni. Do tej pory - mamy dziś 12 stycznia - nie dostałam zwrotu pieniędzy, nie mogę się dodzwonić do sklepu, nikt nie odpisuje na moje maile, jestem zbywana, że nie mogą mi podać nr kontaktowego do szefa! Skandal, nigdy nikt w ten sposób nie ignorował mnie jako klienta, pomijając zwrot pieniędzy, który powinien być natychmiastowy, ponieważ zamówienie nie doszło do skutku z winy błędnej informacji na stronie.

Może jeśli wszyscy zaczną pisać o tym sklepie, coś to zmieni!!!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
W lipcu składałam zamówienie, nie doczekałam się towaru i do dziś nie dostałam zwrotu pieniędzy, telefonowanie czy pisanie maili do tej firmy to strata czasu, chyba faktycznie pozostaje tylko droga sądowa... odradzam każdemu korzystanie z ich usług!!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Uwaga na tych oszustów !!!!!
Od 25 listopada czekam na zwrot przelanych pieniędzy 404,74 zł .
Nie dostarczyli zamówionego aparatu fotograficznego i oprzyrządowania .
Teraz nie mogę odebrać pieniędzy . Dlatego sprawę skierowałam do Sądu w trybie nakazowym - upominawczym . CZEKAM NA WYROK.
TYM WŁAŚCICIELEM Rafałem M. powinien już zająć się prokurator i urząd skarbowy .
Magdalena S.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,

też nie mogę odzysykać należności od września 2011 - podobno zmienił sie właściciel RAM Netu a nowy nie odpowiada za długi poprzedniego.

Sorawa dla prokuratury. Jak teraz znaleźć prywatnie namiary na pana Modzelewskiego?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Internet i Komputery

Dominika - ocena (4 odpowiedzi)

Bardzo wysokie ceny... sam internet w średniej prędkości to koszt ok. 130 zł!! Dodatkowo zdarza...

andrzej - ocena (5 odpowiedzi)

Drogo, drogo i jeszcze drożej.

do góry