Widok

Uchroń Panie Boże potencjalnych klientów przed tym serwisem

Maszynka do mięsa oddana do serwisu 5 listopada. Po 10 dniach dzwonię do serwisu z prośbą o diagnozę. Odpowiedź - jeszcze nie wiadomo co jest uszkodzone. Kolejny telefon po 2 tyg. dowiaduję się, że uszkodzona jest "płytka" i trzeba czekać na jej dostawę. Po kolejnym tygodniu dowiaduję się, że dalej mam czekać. Radosna wiadomość 27. listopada - maszynka gotowa. Umawiam się telefonicznie na odbiór w dniu następnym. Po przyjeździe do zakładu zastaję kartkę w drzwiach "w dniu 28 listopada zakład nieczynny". Oczywiście żadnej informacji o tym że serwis będzie nieczynny nikt nie raczył mi przekazać. Umawiamy kwotę naprawy na 70-80 zł. Przy odbiorze wzrosła do 98 zł. Tajemnicza płytka na którą czekaliśmy prawie 2 tygodnie, nie znalazła się wśród części które dostałem jako zwrot części wymienionych. Słowa przepraszam za tak długi okres naprawy banalnej usterki (wyłamane 2 zęby w 2 kołach zębatych) oczywiście nie usłyszałem. Odebrana maszynka brudna.
Ten serwis polecam osobom, które przywykły do obsługi i traktowania klientów w sposób charakterystyczny dla okresu słusznie minionego.
Totalne lekceważenie klienta!!!
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zawsze informujemy Klienta że czas zamówionych części nie jest od nas zależny, klient zawsze ma prawo wyboru może czekać lub anulować zlecenie .
Serwis wykonał naprawę rzetelnie wydał czysty sprzęt.

Z naszej strony klient został profesjonalnie obsłużony.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Serwis, w którym potrzeba 2 tygodni na stwierdzenie rodzaju usterki, który nie wystawia paragonu fiskalnego. Gratuluję dobrego samopoczucia!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry