Widok
Uwaga na tę szkołę!
Do szkoły zapisałam się we wrześniu 2011 r. skuszona promocją. Niestety szybko okazało się, że szkole zależy tylko na finansach, nie na osobach, które uczęszczają na zajęcia. Odkąd zapłaciłam pierwszą ratę zaczęły się schody. Zajęcia rozpoczęły się z 2 tygodniowym opóźnieniem, a obsługa ociągała się z odpowiedzią kto będzie lektorem oraz kiedy zajęcia się rozpoczną. Po rozpoczęciu zajęć okazało się, że zajęcia zamiast odbywać się w ładnej szkole, której zdjęcia mają na stronie, odbywają się w jakiejś okropnej, starej klasie w szkole poza siedzibą firmy. Zniechęcało mnie to do nauki, światło z neonówek raziło w oczy i ledwo słyszałam lektora z drugiego końca kiszkowatej sali. Nic nie pomogły moje uwagi i prośby o zmiany miejsca z "back to komuna" na bardziej godne (jak siedziba szkoły). Jeśli taka jest polityka firmy trzeba było o tym poinformować na początku, przed przystąpieniem do kursu.
Podczas rozpoczęcia mojej nauki grupa liczyła kilkanaście osób, potem drastycznie uszczuplała. Zdecydowanie ODRADZAM naukę w tej nieprofesjonalnej szkole.
Podczas rozpoczęcia mojej nauki grupa liczyła kilkanaście osób, potem drastycznie uszczuplała. Zdecydowanie ODRADZAM naukę w tej nieprofesjonalnej szkole.
Moja ocena
L'ESCARGOT - Szkoła Języków Romańskich
kategoria: Szkoły językowe
obsługa: 1
oferta: 1
poziom nauczania: 2
wyposażenie: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani
Podpisując umowę była Pani poinformowana o możliwości przesunięcia kursu o 2 tygodnie. Zapis ten znajduje się w umowie, na co wyraziła Pani zgodę. Zajęcia zatem rozpoczęły się terminowo.
Lektorzy są przydzielani do grup w różnych terminach, czasami następuje to kilka dni przed rozpoczęciem kursu, dlatego też ostatecznie podajemy imię i nazwisko lektora w mailu potwierdzającym datę rozpoczęcia kursu. Stosujemy taką praktykę, aby nie wprowadzać naszych słuchaczy w błąd, często wiąże się to również z nagłymi zmianami wynikającymi z grafików lektorów.
Kadra lektorska jest przedstawiona na łamach naszej strony internetowej i każdy słuchacz ma możliwość zapoznania się z sylwetkami lektorów.
Nasza szkoła posiada filię, w której odbywają się zajęcia. Są to odnowione sale w ZSGH w Gdańsku, informacja na temat miejsca zajęć była i jest jawna dla słuchaczy. Chciałam dodać w tym miejscu, że nasza filia mieści się 5 minut dogi pieszo od naszej siedziby.
Co do liczebności grupy, ciężko ustosunkować mi się do Pani sugestii, ponieważ nie wiem o jakim kursie Pani pisze i do jakiej grupy Pani przynależała.
Skoro kieruje Pani w nasza stronę tego typu opinię uważam, że wypadałoby się przedstawić.
Trafiła do nas tylko jedna, jak się domyślam Pani negatywna opinia na temat poziomu atrakcyjności miejsca zajęć. Do naszej filii uczęszcza ponad 100 osób na zajęcia, mogę Pani zagwarantować, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby warunki w jakich odbywają się kursy były na jak najwyższym poziomie.
Na początku tego roku przeprowadziliśmy ankiety, aby poznać zdanie pozostałych kursantów. Jak się okazało, nie było ani jednej ankiety, w której znalazłaby się osoba podzielająca Pani opinię.
Podpisując umowę była Pani poinformowana o możliwości przesunięcia kursu o 2 tygodnie. Zapis ten znajduje się w umowie, na co wyraziła Pani zgodę. Zajęcia zatem rozpoczęły się terminowo.
Lektorzy są przydzielani do grup w różnych terminach, czasami następuje to kilka dni przed rozpoczęciem kursu, dlatego też ostatecznie podajemy imię i nazwisko lektora w mailu potwierdzającym datę rozpoczęcia kursu. Stosujemy taką praktykę, aby nie wprowadzać naszych słuchaczy w błąd, często wiąże się to również z nagłymi zmianami wynikającymi z grafików lektorów.
Kadra lektorska jest przedstawiona na łamach naszej strony internetowej i każdy słuchacz ma możliwość zapoznania się z sylwetkami lektorów.
Nasza szkoła posiada filię, w której odbywają się zajęcia. Są to odnowione sale w ZSGH w Gdańsku, informacja na temat miejsca zajęć była i jest jawna dla słuchaczy. Chciałam dodać w tym miejscu, że nasza filia mieści się 5 minut dogi pieszo od naszej siedziby.
Co do liczebności grupy, ciężko ustosunkować mi się do Pani sugestii, ponieważ nie wiem o jakim kursie Pani pisze i do jakiej grupy Pani przynależała.
Skoro kieruje Pani w nasza stronę tego typu opinię uważam, że wypadałoby się przedstawić.
Trafiła do nas tylko jedna, jak się domyślam Pani negatywna opinia na temat poziomu atrakcyjności miejsca zajęć. Do naszej filii uczęszcza ponad 100 osób na zajęcia, mogę Pani zagwarantować, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby warunki w jakich odbywają się kursy były na jak najwyższym poziomie.
Na początku tego roku przeprowadziliśmy ankiety, aby poznać zdanie pozostałych kursantów. Jak się okazało, nie było ani jednej ankiety, w której znalazłaby się osoba podzielająca Pani opinię.
muszę stanąć w obronie szkoły, ponieważ powyższa opinia jest bardzo niesprawiedliwa i krzywdząca.
1 "ledwo słyszałam lektora z drugiego końca kiszkowatej sali." - nic trudniejszego jak usiąść bliżej lektora.
2. "Podczas rozpoczęcia mojej nauki grupa liczyła kilkanaście osób, potem drastycznie uszczuplała" - z mojego doświadczenia (2 języki w 3 różnych szkołach) to normalne zjawisko w szkołach językowych. jakby na to spojrzeć z innej strony - lektor dzieli czas zajęć na mniejszą liczbę uczniów i jest dzięki temu więcej okazji do ćwiczenia języka.
Moja opinia? Zajęcia, na które uczęszczałem również były prowadzone w starszej szkole, jednak atmosfera do nauki - dzięki żywiołowej lektorce i dość kreatywnej grupie - była dobra. Atmosferę w dużej mierze tworzą ludzie a nie okoliczności. Niewiele trzeba z siebie dać, by stworzyć dobry klimat do pracy. Są osoby, którym wiecznie jest źle, zawsze marudzą i przez to wywołują w otoczeniu negatywne emocje. Wierzę jednak, że przewaga wciąż jest po "jasnej stronie mocy"
Oczywistą rzeczą jest, że dużo zależy od lektora. Miałem zajęcia z dwójką lektorów i byli bardzo dobrzy. Co do pozostałych lektorów nie mogę się więc wypowiedzieć. Organizacja szkoły bardzo dobra - wszelkie ważne informacje lub zmiany zajęć rozsyłane smsem. Ogólnie - polecam!
1 "ledwo słyszałam lektora z drugiego końca kiszkowatej sali." - nic trudniejszego jak usiąść bliżej lektora.
2. "Podczas rozpoczęcia mojej nauki grupa liczyła kilkanaście osób, potem drastycznie uszczuplała" - z mojego doświadczenia (2 języki w 3 różnych szkołach) to normalne zjawisko w szkołach językowych. jakby na to spojrzeć z innej strony - lektor dzieli czas zajęć na mniejszą liczbę uczniów i jest dzięki temu więcej okazji do ćwiczenia języka.
Moja opinia? Zajęcia, na które uczęszczałem również były prowadzone w starszej szkole, jednak atmosfera do nauki - dzięki żywiołowej lektorce i dość kreatywnej grupie - była dobra. Atmosferę w dużej mierze tworzą ludzie a nie okoliczności. Niewiele trzeba z siebie dać, by stworzyć dobry klimat do pracy. Są osoby, którym wiecznie jest źle, zawsze marudzą i przez to wywołują w otoczeniu negatywne emocje. Wierzę jednak, że przewaga wciąż jest po "jasnej stronie mocy"
Oczywistą rzeczą jest, że dużo zależy od lektora. Miałem zajęcia z dwójką lektorów i byli bardzo dobrzy. Co do pozostałych lektorów nie mogę się więc wypowiedzieć. Organizacja szkoły bardzo dobra - wszelkie ważne informacje lub zmiany zajęć rozsyłane smsem. Ogólnie - polecam!