W ubiegłym tygodniu kupowałam sprzęt na raty. Pani która mnie obsługiwała (już przy obsłudze rat) była niesympatyczna i z wielką łaską podchodziła do wszystkiego. Nie wyrażała się jasno na temat ubezpieczenia kredytu i musiałam wymuszać na niej odpowiedzi typu TAK lub NIE. Przeszła samą siebie dając mi do podpisania umowę, na której zaznaczyła jaskrawym kolorem "najważniejsze rzeczy" umowy ratalnej. Przeczytałam jednak całość i okazało się, że Pani dodała mi "extra" przedłużenie gwarancji (280 zł) x 2!! (zamawiałam jedno)
Nie wiem jakim cudem można się w tym przypadku pomylić, zwłaszcza, że były to 2 osobne podpunkty. Pani burknęła mimochodem przepraszam, zwalając winę na system komputerowy i oznajmiła, że musi teraz drukować kolejny wniosek i mam czekać następne 20 minut...
Ręce opadają na niekompetencję i krętactwo pracowników tego sklepu. Dostawa w umówionym dniu została odwołana z powodu uszkodzenia sprzętu w transporcie. Urlop wzięty na odbiór i montaż poszedł w ....
Na następnym razem na pewno skorzystam z innego sklepu.
CZYTAJCIE UMOWY bo możecie lekko przepłacić...