Widok
Warto było!
Wspaniale położony, bardzo elegancki i świetnie utrzymany a zarazem przytulny hotel, obsługa na najwyższym poziomie, recepcja zawsze do pomocy gościom, niezwykle uprzejma i profesjonalna... tu najwyższy europejski standard.....
wspaniała i pyszna kuchnia, bogactwo dodatkowych atrakcji, tak, że zła pogoda nie straszna.. 6 letnia córka zachwycona opieką trenera sportowego Pana Kuby :)) ....na pewno tu wrócimy....
jedyny zgrzyt to nieeleganckie, jak na ten poziom, chwyty marketingowe z cenami usług, które na koniec pobytu okazują sie nieco inne od publikowanych.....może to i niewiele, ale pewien niesmak pozostal....
wspaniała i pyszna kuchnia, bogactwo dodatkowych atrakcji, tak, że zła pogoda nie straszna.. 6 letnia córka zachwycona opieką trenera sportowego Pana Kuby :)) ....na pewno tu wrócimy....
jedyny zgrzyt to nieeleganckie, jak na ten poziom, chwyty marketingowe z cenami usług, które na koniec pobytu okazują sie nieco inne od publikowanych.....może to i niewiele, ale pewien niesmak pozostal....
Moja ocena
Hotel Kozi Gród
kategoria: Hotele
obsługa: 6
wygląd i czystość: 6
dodatkowe usługi: 6
lokalizacja: 5
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 6
5.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Witam serdecznie,
cieszę się, że pobyt w Kozim Grodzie się Państwu podobał i wiele jego aspektów oceniają Państwo bardzo pozytywnie. Staramy się aby Goście czuli się w naszym Hotelu dopieszczeni. Przykro mi jednak z powodu Państwa niezadowolenia odnośnie cen. Nie uważam abyśmy stosowali jakiekolwiek 'chwyty marketingowe'. Wszystkie nasze ceny są dostępne na stronie internetowej oraz w Recepcji Hotelu i szczegółowo opisane oraz wypunktowane. Nic nie ukrywamy. Dlatego nie rozumiem, co dokładnie mieli Państwo na myśli. Być może zaszło nieporozumienie? Uprzejmie proszę o kontakt w tej sprawie, a chętnie udzielę Państwu niezbędnych informacji aby wyjaśnić tę sprawę i rozwiać Państwa wątpliwości oraz niesmak.
Z wyrazami szacunku,
Ewa Kąkol
manager ds marketingu
ewa@kozigrod.pl
0 693 376 130
cieszę się, że pobyt w Kozim Grodzie się Państwu podobał i wiele jego aspektów oceniają Państwo bardzo pozytywnie. Staramy się aby Goście czuli się w naszym Hotelu dopieszczeni. Przykro mi jednak z powodu Państwa niezadowolenia odnośnie cen. Nie uważam abyśmy stosowali jakiekolwiek 'chwyty marketingowe'. Wszystkie nasze ceny są dostępne na stronie internetowej oraz w Recepcji Hotelu i szczegółowo opisane oraz wypunktowane. Nic nie ukrywamy. Dlatego nie rozumiem, co dokładnie mieli Państwo na myśli. Być może zaszło nieporozumienie? Uprzejmie proszę o kontakt w tej sprawie, a chętnie udzielę Państwu niezbędnych informacji aby wyjaśnić tę sprawę i rozwiać Państwa wątpliwości oraz niesmak.
Z wyrazami szacunku,
Ewa Kąkol
manager ds marketingu
ewa@kozigrod.pl
0 693 376 130