Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Bardzo mi przykro, że tak się czujesz z powodu tej sytuacji. Chciałbym wyjaśnić, że nasza firma dołożyła wszelkich starań, aby dotrzymać warunków umowy. Niestety, napotkaliśmy nieprzewidziane... rozwiń

Bardzo mi przykro, że tak się czujesz z powodu tej sytuacji. Chciałbym wyjaśnić, że nasza firma dołożyła wszelkich starań, aby dotrzymać warunków umowy. Niestety, napotkaliśmy nieprzewidziane okoliczności prawne i administracyjne, które sprawiły, że proces sprzedaży działki znacznie się wydłużył. Zapewniamy, że nie była to celowa strategia z naszej strony i naprawdę zależało nam na pomyślnym zakończeniu transakcji. Prosimy o zrozumienie tej złożonej sytuacji i mamy nadzieję, że w przyszłości uda się odbudować zaufanie.

zobacz wątek
2 tygodnie temu
Wojtek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry