Widok
Współpracuję 10 lat i jestem bardzo zadowolony
Obsługa klienta - 3 za to że trzeba się przebijać przez automaty, ale jak to już się uda, sprawy są załatwiane od ręki.
Oferta - 5 mają wszystko czego potrzebuję i jeszcze więcej
Awarie - 5 na palcach jedej ręki policzę awarie przez całe 10 lat, a ostatnia już nawet nie pamiętam kiedy była.
Dodatkowe usługi 6 - nie wiem co to znaczy więc 6.
Przystępność cen 4 - mogliby być trochę tańsi, ale jakość usług w miarę rekompensuje cenę
Ocena ogólna 5 jestem zadowolony, współpraca przebiega gładko i bezawaryjnie, co najważniejsze - sami podnoszą standard usług zgodnie z tym co jest aktualnie w promocjach, nie ma tak jak w sieciach telefonicznych, że wieloletni klient jest karany gorszymi stawkami które obowiązywały x lat wcześniej a nowy dostaje najatrakcyjniejszą ofertę.
Tu się postępuje fair wobec klienta.
Oferta - 5 mają wszystko czego potrzebuję i jeszcze więcej
Awarie - 5 na palcach jedej ręki policzę awarie przez całe 10 lat, a ostatnia już nawet nie pamiętam kiedy była.
Dodatkowe usługi 6 - nie wiem co to znaczy więc 6.
Przystępność cen 4 - mogliby być trochę tańsi, ale jakość usług w miarę rekompensuje cenę
Ocena ogólna 5 jestem zadowolony, współpraca przebiega gładko i bezawaryjnie, co najważniejsze - sami podnoszą standard usług zgodnie z tym co jest aktualnie w promocjach, nie ma tak jak w sieciach telefonicznych, że wieloletni klient jest karany gorszymi stawkami które obowiązywały x lat wcześniej a nowy dostaje najatrakcyjniejszą ofertę.
Tu się postępuje fair wobec klienta.
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 3
oferta: 6
awaryjność: 5
dodatkowe usługi: 6
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 5
4.8
* maksymalna ocena 6