Widok
Wykładziny w Komforcie
Wybór i jakość wykładzin jest jak najbardziej OK.
Z zabawnych, choć nieco denerwujących, spraw to to, że obsługa na siłę usiłuje wcisnąć klientowi dodatkowe produkty, których się nie chce. Nam na początku, trochę z uporem maniaka, klej do wykładzin, a jak się to nie udało to... ściereczki do mebli i zapach do odkurzacza.
Wyglądało to tak jakby pracownicy przeszli szkolenie z obsługi klienta, ale trochę nie uważali na nim :-)
Źle natomiast oceniam przywóz (płatnym) pod dom zakupionych towarów. Miało być po 18:30, było dopiero po 20:15 po telefonicznej interwencji. Kierowca się tłumaczył sprawami osobistymi. OK, tylko co mu szkodziło uprzedzić nas o opóźnieniu? Podaliśmy w tym celu w salonie telefon kontaktowy. I specjalnie przyjechaliśmy do remontowanego mieszkania. W efekcie musieliśmy czekać, nie mogąc wyjść, bo nie wiedzieliśmy kiedy przyjedzie. Bardzo nieprofesjonalne.
Pozytywem jest to, że już w salonie lojalnie uprzedza się klientów, że płaci się za przywóz, a nie za wniesienie. Unika się w ten sposób niepotrzebnych nieporozumień.
Klientom polecam, zaś Komfort powinien trochę zadbać o szkolenie pracowników w salonie w zakresie marketingu :-)
Z zabawnych, choć nieco denerwujących, spraw to to, że obsługa na siłę usiłuje wcisnąć klientowi dodatkowe produkty, których się nie chce. Nam na początku, trochę z uporem maniaka, klej do wykładzin, a jak się to nie udało to... ściereczki do mebli i zapach do odkurzacza.
Wyglądało to tak jakby pracownicy przeszli szkolenie z obsługi klienta, ale trochę nie uważali na nim :-)
Źle natomiast oceniam przywóz (płatnym) pod dom zakupionych towarów. Miało być po 18:30, było dopiero po 20:15 po telefonicznej interwencji. Kierowca się tłumaczył sprawami osobistymi. OK, tylko co mu szkodziło uprzedzić nas o opóźnieniu? Podaliśmy w tym celu w salonie telefon kontaktowy. I specjalnie przyjechaliśmy do remontowanego mieszkania. W efekcie musieliśmy czekać, nie mogąc wyjść, bo nie wiedzieliśmy kiedy przyjedzie. Bardzo nieprofesjonalne.
Pozytywem jest to, że już w salonie lojalnie uprzedza się klientów, że płaci się za przywóz, a nie za wniesienie. Unika się w ten sposób niepotrzebnych nieporozumień.
Klientom polecam, zaś Komfort powinien trochę zadbać o szkolenie pracowników w salonie w zakresie marketingu :-)
Moja ocena
Komfort
kategoria: Dywany, wykładziny
obsługa: 3
oferta: 5
jakość asortymentu: 5
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 4
4.2
* maksymalna ocena 6
z tym transportem proszę pana to nie do końca tak jest, kasjer pewnie panu powiedział że kierowca będzie po 18,30 ale na zleceniu jest napisane transport w godzinach 18,30 do 21,30 , wiec wina kasjera była a nie kierowcy , zresztą mogły być po drodze inne transporty np z wnoszeniem (co może się przedłużać ) , mógł pan sam zadzwonić do kierowcy i poprosić o przywóz na tą godzinę