Widok

Wymiana membrany w podgrzewaczu wody

Pan niesolidny i przede wszystkim niesłowny. Opóźnił się z zamówieniem części o prawie tydzień, potem kolejny czekaliśmy na wizytę. Pan zwlekał, przeciągał terminy na koniec już nawet nie miał odwagi odebrać telefonu. Wystarczyło powiedzieć, że nie da rady - żadna ujma, zająłby się tym ktoś inny, pan wolał przeciągać temat zimnej wody przez dwa tygodnie - to właśnie ujma i za to ogromny minus. Przestrzegam przed takimi "fachowcami", szkoła "Usterki"powinna wrócić i za takie traktowanie ludzi karać słonymi karami! Dobrze, że jest jeszcze Urząd Ochrony Praw Konsumenta!
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
O ile pamiętam podgrzewacz został naprawiony. Co więcej nie był nigdzie wożony naprawiono go na miejscu. Czyżby cena 60 zł za naprawę była tak bardzo wygórowana? O ile pamiętam pani mąż wspominał że inny serwis chciał cały podgrzewacz demontować by dokonać naprawy na warsztacie. Nie rozumiem czemu pani wystawiła mi tak niesprawiedliwą ocenę!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bo pewnie ta Pani ma trudne dni i musi się na kimś wyżyć. Bo w domu tylko na zmywaku siedzi. A brak ciepłej wody sam Pan rozumie hehe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zobaczyłem opinię, jaką wystawiła jakaś niezadowolona klientka i muszę stanąć w obronie. Nie znam sytuacji, o której ta Pani pisze, nie wiem, jakie komplikacje we wspólnej komunikacji powstały (i kto tak naprawdę był winny... :) ), ale z moich doświadczeń wynika, że Pan Jacek (naprawiający) to ZŁOTY CZŁOWIEK.

Poczytajcie inne opinie, nieprzypadkowo są one na ocenę 6! Nie jestem znajomym Pana Jacka (ani nim samym :)). Jestem klientem - rzadkim!! I to świadczy o profesjonalizmie tego Pana, a wręcz bezinteresowności!

Tak - bo jak określić człowieka, który przez telefon, po godz. 18.00, z dzieckiem w tle (rodzina! wolny czas!) udziela za FRIKO porady, jak naprawić zmywarkę??! Nie będzie miał z tego ani grosza, a stratny jest nieco czasu i spokoju. Przy tym 1-2 lata temu naprawiał mi 1x sprzęt (za niewielkie pieniądza!!), który hulał do niedawna (winna fabryka-feler zrobili!!) i po tym czasie uzyskałem - powtarzam - ZA DARMO - poradę jak naprawić tą standardową usterkę.

Który śmie podnieść głos na tego człowieka?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry