Widok
Cena jest liczona od sztuki. Może jakiś mały rabacik wytargujesz, robiąc oba na raz, zatem kwestia finansów nie jest pierwszoplanowa.
Większe znaczenie ma unieruchomienie auta na warsztacie - raz, czy dwa razy. Zatem choćby z tego względu warto wymieniać oba za jednym zamachem. Tym bardziej, że przeguby w warunkach normalnej eksploatacji zużywają się w miarę równomiernie, zatem drugi zapewne też powoli dokonuje żywota.
Chyba, że usterka przegubu była skutkiem uszkodzonej osłony gumowej a druga jest cała. Wówczas najlepiej, aby mechanik ocenił, czy warto ruszać ten drugi.
Większe znaczenie ma unieruchomienie auta na warsztacie - raz, czy dwa razy. Zatem choćby z tego względu warto wymieniać oba za jednym zamachem. Tym bardziej, że przeguby w warunkach normalnej eksploatacji zużywają się w miarę równomiernie, zatem drugi zapewne też powoli dokonuje żywota.
Chyba, że usterka przegubu była skutkiem uszkodzonej osłony gumowej a druga jest cała. Wówczas najlepiej, aby mechanik ocenił, czy warto ruszać ten drugi.
Jeden powie: wymień tylko jeden przegub, a inny powie: wymieniaj dwa. Trudno stwierdzić jednoznacznie, z tego względu, że należałoby wejść pod auto i sprawdzić jego stan, sprawdzić stan osłonki. Jeżeli wszystko jest ok, to wymienić tylko ten uszkodzony, a jeżeli widać jakieś początki problemów, to warto zastanowić się nad wymianą od razu dwóch.
Tutaj proponuję sprawdzić: https://www.przeguby.pl/kategoria/27/przeguby-napedowe/
Tutaj proponuję sprawdzić: https://www.przeguby.pl/kategoria/27/przeguby-napedowe/