Witam,
W sobotę zakupiliśmy telewizor w tym sklepie i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie żenujące zachowanie niektórych sprzedawców.
Gdy dokonaliśmy wstępnego wyboru i pan, który nam doradzał poszedł zapytać o możliwość rabatu , pojawił się nowy "doradca" , który zaczął odradzać nam zakup i proponować inny model promowanej przez siebie marki. Za chwilę był następny zamawiając na jeszcze inną markę. Ponieważ jednak po zostaliśmy przy pierwotnym wyborze kręceniom głowami w dezaprobacie i komentarzami o złym wyborze nie było końca.
Była to nadzwyczaj żenująca sytuacja.
Czyżby panowie brali udział w wyścigu o miano pracownika miesiąca? Jeśli ma się to odbywać kosztem komfortu zakupów klientów , to gratuluję Media Marktowi!!!
Według mnie osoby doradzające powinny przede wszystkim dbać o klienta, prawda?
Ciężko jest mi ocenić obsługę, ponieważ kontakt z pierwszym panem był pozytywny, ale koledzy sprawili, że zastanowię się zanim zrobię w tej sieci ponowne zakupy.