Widok
ŻENADA !
Moja przesyłka trafiła do obcej osoby bez mojej wiedzy. Gdyby nie to, że zadzwoniłam na infolinię to nawet bym nie wiedziała, że przesyłka jest u kogoś innego. Reklamacja tej sytuacji (pracownik wydał moją paczkę osobie, której nie sprawdził, pod zupełnie innym adresem) została odrzucona, bo nie widzą w tym nic dziwnego. Wiem, że kierowcy mają kiepską robotę, ale pretensje mam do firmy i sposobu zarządzania, który jest żenujący i śmieszny. dpd straciło w moich oczach wszystko co mogło i na pewno nie skorzystam z usług tego podmiotu. Radzę omijać szerokim łukiem. Pracownicy infolinii są niezorientowani w temacie, każą do siebie oddzwaniać (każą zadzwonić za pół godziny, gdzie czekanie na infolinii to średnio 4 minuty, nic nie wiedzą i znowu za pół godziny, tak dzwoniłam aż 5 razy! ), nie potrafią powiedzieć prostego słowa przepraszam. Firma śmieszna, jakaś parodia.