Przestoje rzadkie i krótkie po zgłoszeniu (maks 2 w miesiącu). Za to czas reakcji naprawdę szybki, a sposób pomocy przez telefon fachowy i uprzejmy. Generalnie jak jakaś zwiecha na swichu na osiedlu (pradzik lubi siadać) to po telefonie sprawa załatwiana jest zwykle od ręki bez odkładnia słuchawki ,a jak coś fizycznie na kablach to w pół godziny miałem poprawiane z wizytą technika. 30Mbs łącze 99% czasu trzyma parametry z umową. Pingi za granicę bardzo dobre. Gram sporo w klanie przez neta i gdyby łącze było kichowate to bym pierwszy to wiedział stą mogę to obiektywnie ocenić. Generalnie nie ma się czego bardzo czepiać. Korzystam klika lat i mam łącze u innego providera (Stream/Multiedia) i oprócz biura ( kompletnie zlewaja maile) i preferuja wszystko tylko na telefon to technicznie jest lepiej niż u podanej konkurencji. Technicy nawet sami oddzwaniają i upewniają się czy wszystko ok. Dla mnie średnia 5 zamiast 6 przez biuro obsługi klienta bo faktycznie w sprawach umów ociężałe. Dział techniczny co mnie najbardziej obchodzi jest ok. Ceny TV i netu atrakcyjne. Brak na www czestotl przy kanałach co uniemozliwia ręczne wbicie kanału.Jak coś siadzie wsio skanujesz długo od zera