Kobieta 5'7, jeździła Hondą Rebel 2005 od 6-7 lat? Potrzebuję szybkości i gotowości do aktualizacji, ale mam problem z ustaleniem, co dalej.

Czego chcę: Ponad 250 cm3 Przednie i tylne hamulce tarczowe Sprzęgło hydrauliczne Nagi rower lub minimalne owiewki Ogólny wygląd- podoba mi się wygięty wygląd, klasyczne płaskie linie, takie jak Bonneville i linie mojego obecnego motocykla, nie przemawiają do mnie. (Nie wiesz, jak najlepiej opisać to, co lubię bardziej jak zawodnik?) Jeździć po mieście, dojeżdżać do pracy i krótkie przejażdżki. Wolę nosić swoje rzeczy na plecach niż mieć torbę podsiodłową

Czego próbowałem (jazda próbna): 2004 Triumph Bonneville 2006? Harley Sportster (coś) Zupełnie nowy Indian Scout (coś) i FTR

Notatki: Triumph była to przyjemna jazda, chociaż sprzęgło mocno wpływało na moją siłę chwytu. Nie przepadaj za nieporęcznym lub klasycznym wyglądem, jest ciężki, ale zdecydowanie łatwy w zarządzaniu

Harley przestraszył mnie. Potrzebowałem tak dużego gazu, aby zacząć i natychmiast przyspieszałem od piłki do ściany (po kilkukrotnym zgaszeniu, próbując znaleźć, ile potrzeba) Nie przeszkadzało mi moc, ale niska moc/prędkość nie wydawała się odpowiednia za jazdę, którą bym robił Nie podobał mi się wygląd

Indian scout ładnie jeździ, żadnych skarg poza ceną i nie do końca takim stylem, jaki mi się podoba. Wygląda na dużo, dużo ładniejszą wersję mojego Rebela

Indian FTR miłość, miłość, miłość, ta. Jedyną reklamacją jest cena.

Myślę, że szukam alternatywy dla FTR (nowej/używanej), która może kosztować mniej niż 7 000 USD, którą mogę wypróbować dalej. Byłem zainteresowany potworem, dopóki nie dowiedziałem się, że ma suche sprzęgło Nie chcę niczego zrywać z jazdy w strefie tarcia w ruchu ulicznym, robienia zakrętów itp. Znajomy zaproponował BMW ( zapomnij o modelu ), ale zakładając, że są tak samo drogie, choć jestem pewien, że pokochałbym to i spojrzałbym poza dziób