Widok

Żarówki do samochodu

Czy ważny jest producent czy kupujecie kierując się przede wszystkim ceną? Jakie będą najlepsze do standardowej jazdy po mieście (głównie w dzień)?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jeżeli pojazd nie posiada oświetlenia ledowego / fabrycznego do jazdy dziennej to takie same żarówki musisz kupić jakich będziesz używął po zmroku to chyba logiczne, chyba że chcesz je wymieniać przed zapadnięciem zmierzchu
cena nie idzie w parze z jakością więc jak najbardziej powinno się kupować firmowe, poczytaj poszukaj nie idź na łatwizne
Znalazłem jakieś żarówki o*****, to chyba dobra marka? Tylko są różne typy m.in. dedykowane do jazdy nocnej nightbreaker, ale są też o przedłużonej trwałości które nie są aż tak mocne ale za to są bardzo trwałe, to chyba takie nadadzą się do jazdy po mieście tez po zmierzchu? Jestem początkującym kierowcą stąd pytania (to moja pierwsza wymiana żarówek)
Żarówki o przedłużonej trwałości są tylko z nazwy.
Byle nie z marketu a tak to każde dadzą rade. Żadne ledy, żadne wynalazki, najlepiej weź starą żarówkę/ki do motoryzacyjnego sklepu i powiedź że takie chcesz (o ile to oryginalne żarówki dla tego auta)
Przerabiałam już różne ale takie najprostsze i najpodobniejsze jak były, i okazywały się najlepsze.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
A co za różnica czy z marketu czy nie....ważne, żeby były firmowe a nie jakieś noname.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
może być z marketu ale firmowa, z reguły świecą gorzej np za nisko - często diagności nawet nie chcą ustawiać świateł jeżeli usłyszą że kupiona jest żarówka z biedry, kupuj o tkaich parametrach jak producent zalecił nie mocniejsze ! odbłyski w reflektorach często tracą na zastosowaniu mocniejszych
Dokładnie tak.