Widok
jeżeli pojazd nie posiada oświetlenia ledowego / fabrycznego do jazdy dziennej to takie same żarówki musisz kupić jakich będziesz używął po zmroku to chyba logiczne, chyba że chcesz je wymieniać przed zapadnięciem zmierzchu
cena nie idzie w parze z jakością więc jak najbardziej powinno się kupować firmowe, poczytaj poszukaj nie idź na łatwizne
cena nie idzie w parze z jakością więc jak najbardziej powinno się kupować firmowe, poczytaj poszukaj nie idź na łatwizne
Znalazłem jakieś żarówki o*****, to chyba dobra marka? Tylko są różne typy m.in. dedykowane do jazdy nocnej nightbreaker, ale są też o przedłużonej trwałości które nie są aż tak mocne ale za to są bardzo trwałe, to chyba takie nadadzą się do jazdy po mieście tez po zmierzchu? Jestem początkującym kierowcą stąd pytania (to moja pierwsza wymiana żarówek)
Żarówki o przedłużonej trwałości są tylko z nazwy.
Byle nie z marketu a tak to każde dadzą rade. Żadne ledy, żadne wynalazki, najlepiej weź starą żarówkę/ki do motoryzacyjnego sklepu i powiedź że takie chcesz (o ile to oryginalne żarówki dla tego auta)
Przerabiałam już różne ale takie najprostsze i najpodobniejsze jak były, i okazywały się najlepsze.
Byle nie z marketu a tak to każde dadzą rade. Żadne ledy, żadne wynalazki, najlepiej weź starą żarówkę/ki do motoryzacyjnego sklepu i powiedź że takie chcesz (o ile to oryginalne żarówki dla tego auta)
Przerabiałam już różne ale takie najprostsze i najpodobniejsze jak były, i okazywały się najlepsze.
Kieruję się typem żarówki. Każda żarówka H4 jest dokładnie taka sama jak inna H4. Nie kupuję jakiś tanich wynalazków. Zwykłe Tungsram, Varta, o*****, Philips. Jedyne co warto inne kupić to żarówki do kierunkowskazów - nie standardowe malowane na żółto, bo farba z nich schodzi, tylko niebieskie żarówki dające żółte światło - po 6-ciu latach eksploatacji dalej pięknie żółta barwa.