Widok

Zawiedziona

Bardzo nie miła obsługa. Wykonywałam telefony przez ponad pół godziny - cały czas zajęte. Kiedy w końcu się dodzwoniłam żeby dowiedzieć się czy towar jest dostępny (żeby niepotrzebnie nie jeździć) Pani zaczęła mówić podniesionym głosem, że nie ma czasu i żebym podała kod butów. Po zapytaniu o jaki kod chodzi nie otrzymałam odpowiedzi tylko suche słowa "poproszę kod!" na co zaczęłam czytać ciąg liczb ze strony internetowej, który wydawał mi się być kodem. Po drugiej stronie usłyszałam już teraz głos bardziej przypominający krzyk "to nie jest kod!" i znowu stwierdzenie,że Pani nie ma czasu.
Dla porównania - dzwoniłam do Pani z oddziału Gdańsk-CH Auchan, która była wprost przemiła. Bardzo mi pomogła i cierpliwie wytłumaczyła to co chciałam wiedzieć.
Na Panią z Matarni - brak słów.
Sama pracuję z klientami i radziłabym skrupulatniej dobierać kadrę...
Moja ocena
CCC kategoria: Galanteria
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość asortymentu: 4
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 3
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
ccc powinno sprzedawać buty dla nieboszczyków bo w ich butach nie da się chodzić bo zaraz się rozwalają. Z reklamacją są problemy. Handlują towarem niskiej jakoś PO ZAWYŻONYCH CENACH. Klienta traktuje się jako niepotrzebny dodatek. Rzeczoznawca to morze zna się na wszystkim innym tylko nie na butach, albo działa z premedytacją na korzyść sklepu wychodząc z założenia że nikt nie pójdzie do sądu w sprawie butów.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
jaki rzeczoznawca, reklamacje składa się do sprzedawcy, więc żaden rzeczoznawca nie ogląda reklamowanych butów
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry