Widok
Zdecydowanie nie polecam
Na wybrany przez nas kurs tańca czekaliśmy 2 miesiące. Studio tańca pobrało opłatę za 8 zajęć z góry. Po 3 lekcjach otrzymaliśmy e-mail o chorobie prowadzącego i rozwiązaniu grupy. Jako alternatywa inny dzień i inna godzina lub zwrot CZĘŚCI PIENIĘDZY. Ewentualnie możemy sobie zacząć w przyszłym roku. Jakaś masakra, usługa niewykonana i jeszcze trzeba za to płacić! Można się domyślać, że grupa była za mała więc nie opłacało im się jej utrzymywać i wyznaczać instruktorów na zastępstwo.
Sale do nauki raczej na sezon letni, diabelnie zimno, zwłaszcza w szatni.
Jeśli chodzi o kadrę instruktorską - może być.
Sale do nauki raczej na sezon letni, diabelnie zimno, zwłaszcza w szatni.
Jeśli chodzi o kadrę instruktorską - może być.
Moja ocena
Dance Fusion
kategoria: Kursy tańca
oferta: 2
poziom nauczania: 3
klimat i wystrój: 2
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Witam serdecznie,
dziękuję za wyrażenie swojej opinii. Pozwoli Pan, iż skoro jest ona publiczna, a nie mail bezpośrednio do szkoły tańca ustosunkuję się do kilku poruszonych przez Pana punktów. Zakupił Pan kurs promocyjny w cenie 140 zł za dwa miesiące, zamiast 178 zł. Ma Pan absolutnie rację, iż skoro kurs był dedykowany na 8 spotkań i opłacony z góry, jako szkoła tańca powinniśmy się z tej umowy wywiązać. I takie było założenie. Operacja naszego instruktora spowodowała, iż na wszystkie jego kursy szukaliśmy zastępstwa, nie jest to jednak takie proste, gdyż dobrych i doświadczonych instruktorów salsy lub bachaty nie ma w Trójmieście na pęczki. Niektóre kursy musiały zostać dołączone do innych, Państwa kurs był o 20 zł tańszy od ceny standardowej, ale w związku z zaistniałą sytuacją mogli Państwo dołączyć do dowolnego kursu w innym terminie, którego cena to 89 zł, czyli staraliśmy się osłodzić Państwu tę niedogodność, która była od szkoły mimo wszystko niezależna. Oczywiście w przypadku rezygnacji z dalszej nauki, pieniądze za niewykorzystane zajęcia byłyby Państwu zwrócone. Część usługi, prawie połowa, była przez nas wykonana i z tego co pisze Pan o kadrze instruktorskiej, był Pan zadowolony (mimo oceny na 3), zatem mam nadzieję, rozumie Pan iż tym instruktorom należy się zapłata za przeprowadzone zajęcia.
Rozumiem Pana złość i rozczarowanie i stąd bardzo niską ocenę, ale proszę mi wierzyć, iż przystępność cen w naszej szkole w porównaniu do konkurencji, szczególnie w promocji, z której Państwo skorzystali, jest najlepsza w Gdańsku , a oferta, z racji posiadania 4 sal najbardziej rozbudowana. Bardzo mi przykro i za to przepraszam, iż nie spełniliśmy Państwa oczekiwań i musieliśmy rozwiązać Państwa grupę. Jeżeli jeszcze rozważą Państwo powrót do naszej szkoły, proszę napisać na karolina@dancefusion.com.pl. Na pewno postaramy się wynagrodzić Państwu niedogodności związane z a nagłą zmianą.
Pozdrawiam serdecznie
Karolina Czajewska
Manager
Dance Fusion
dziękuję za wyrażenie swojej opinii. Pozwoli Pan, iż skoro jest ona publiczna, a nie mail bezpośrednio do szkoły tańca ustosunkuję się do kilku poruszonych przez Pana punktów. Zakupił Pan kurs promocyjny w cenie 140 zł za dwa miesiące, zamiast 178 zł. Ma Pan absolutnie rację, iż skoro kurs był dedykowany na 8 spotkań i opłacony z góry, jako szkoła tańca powinniśmy się z tej umowy wywiązać. I takie było założenie. Operacja naszego instruktora spowodowała, iż na wszystkie jego kursy szukaliśmy zastępstwa, nie jest to jednak takie proste, gdyż dobrych i doświadczonych instruktorów salsy lub bachaty nie ma w Trójmieście na pęczki. Niektóre kursy musiały zostać dołączone do innych, Państwa kurs był o 20 zł tańszy od ceny standardowej, ale w związku z zaistniałą sytuacją mogli Państwo dołączyć do dowolnego kursu w innym terminie, którego cena to 89 zł, czyli staraliśmy się osłodzić Państwu tę niedogodność, która była od szkoły mimo wszystko niezależna. Oczywiście w przypadku rezygnacji z dalszej nauki, pieniądze za niewykorzystane zajęcia byłyby Państwu zwrócone. Część usługi, prawie połowa, była przez nas wykonana i z tego co pisze Pan o kadrze instruktorskiej, był Pan zadowolony (mimo oceny na 3), zatem mam nadzieję, rozumie Pan iż tym instruktorom należy się zapłata za przeprowadzone zajęcia.
Rozumiem Pana złość i rozczarowanie i stąd bardzo niską ocenę, ale proszę mi wierzyć, iż przystępność cen w naszej szkole w porównaniu do konkurencji, szczególnie w promocji, z której Państwo skorzystali, jest najlepsza w Gdańsku , a oferta, z racji posiadania 4 sal najbardziej rozbudowana. Bardzo mi przykro i za to przepraszam, iż nie spełniliśmy Państwa oczekiwań i musieliśmy rozwiązać Państwa grupę. Jeżeli jeszcze rozważą Państwo powrót do naszej szkoły, proszę napisać na karolina@dancefusion.com.pl. Na pewno postaramy się wynagrodzić Państwu niedogodności związane z a nagłą zmianą.
Pozdrawiam serdecznie
Karolina Czajewska
Manager
Dance Fusion