Widok
Zenada
Zamawiałam różne dania i za każdym razem był ten sam problem. Zamówienie zostało przyjęte i po upływie ok 30 min telefon " niestety skończyły nam się pierogi z mięsem, niestety skończyła się surówka, niestety skończyła się rukola.." to żenujące ze o godzinie np 14 brakuje im składników i tak jest za każdym razem. Pomijając fakt ze dookoła są sklepy w których można by na chwile obecna uzupełnić braki ale po co bo Janusz biznesu nie będzie przepłacal za rukola w sklepie obok ale też nie pomyśli żeby więcej zamówić skoro tak ciągle schodzi... to i owo. Za taką cenę np. Pizzy to składników powinno być więcej aniżeli 6 plasterków oliwek a o reszcie nie wspomnę.. więcej tam nie zamówię!
Moja ocena
Bistro Oregano
kategoria: Jedzenie na wynos
obsługa: 3
jakość potraw: 3
czas realizacji: 2
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.4
* maksymalna ocena 6
Nie zgadzamy się z wystawioną opinią. Surówki zawsze są ( może zdarzyć się,że brakuje surówki z buraków, ale jest za to inna, zawsze są trzy). Pierogi mamy świeże, gdyby były mrożone to by ich nigdy nie zabrakło. Jeżeli chodzi o rukolę to nie ma jej ani w osiedlowym sklepie, ani w hurtowni, ani u importera (jest sprowadzana z Włoch) I choćby Janusz biznesu stanął na głowie, nie wyczaruje rukoli. Podsumowując: dbanie o świeżość i jakość produktów powoduje, że czasem czegoś może zabraknąć.
Chyba niezadowolona konkurencja. Sama jestem "oliwkolubem" i w Oregano nigdy nie narzekałam na ich ilość na pizzy, za to w pobliskiej "włoskiej restauracji" kawałków oliwek (że, o reszcie nie wspomnę) jest mniej niż kawałków pizzy. Nie spotkałam się również z brakiem surówek czy jakiegoś dania (a zamawiamy często gdy praca nie pozostawia czasu na gotowanie). Jedyne co można zarzucić Oregano to czas dostawy (obecnie nie schodzą poniżej godziny).