Widok

Żenująco niski poziom obsługi klienta.

Przyszłam do salonu wymienić biustonosz na inny kolor. Pani "stylistka" przyniosła mi interesujący mnie stanik, po czym obcięła w nim metkę twierdząc, że będzie im potrzebna. Byłam tak zszokowana, że nie zareagowałam. Kiedy przyszłam po chwili wyjaśnić tę sytuację i zasugerowałam, że to mało profesjonalne, bo stanik mógł być na prezent, pani opowiedziała, że przecież nie mówiłam, że to ma być na prezent... To ja mam się szanownej stylistce tłumaczyć z takich rzeczy?! Zresztą, nawet nie zdążyłabym zapobiec obcięciu metki, tak szybko to zrobiła. Tłumaczenie dię tym, że i tak drugi raz nie wymieniają jest żenujące. Ze względu na niski poziom obsługi nie wrócę już do tego salonu...
Moja ocena
Triumph kategoria: Bielizna
obsługa: 1
 
oferta: 4
 
jakość asortymentu: 5
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 2
 
3.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
A po co metka, żeby się pochwalić, że nie kupiony z rynku, tylko z Triumpha? Ja też obcinam w domu metki, bo wyłażą i przeszkadzają. Pani cię tylko wyręczyła ;)))
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6
do góry