Widok

Zerówka w SP 12 Witomino

Dzień dobry, czy jest to ktoś, kto ma doświadczenia z zerówką w SP 12 i zechciałby coś opowiedzieć? Zastanawia mnie:
- czy dużo dzieci zostaje na więcej niż 5 godzin z powodu pracy rodziców na pełen etat? Jak wygląda wówczas opieka? Czy siedzą po prostu w jakiejś świetlicy ogólnej, czy jest to ta sama grupa?
- czy dzieci chodzą na obiady na stołówkę szkolną? Generalnie, jak w praktyce wygląda wyżywienie?
- czy zajęcia dodatkowe są w ramach 5 podstawowych godzin czy może właśnie później?
Jestem mamą przedszkolaka i powoli przygotowuję się do nowego etapu, ale jestem kompletnie zielona w temacie :) Czy ogólnie polecacie tą zerówkę?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja polecam zerówkę w szkole 35.
Dzieci po lekcjach które są od 8-13 zostają w świetlicy która do godziny 16 jest w osobnej sali gdzie są dzieci tylko z dwóch zerówek. Klasy są po 16 dzieci.
Obiady zerowkowicze też mają osobno bez innych uczniów żeby czuły większy komfort i dłuższy czas jedzenia niż dzieci na zwykłej przerwie. Obiadki dobre zupa + drugie danie +owoc +sok kompot lub woda.
Zajęcia w ramach otwartej szkoły czyli zajęcia dodatkowe są po lekcjach czyli w trakcie świetlicy
Szkoły by.nie zamieniła na żadną inną.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dzięki za odpowiedź :) Czy dzieciaki mają jeszcze jakieś inne przerwy na posiłek, czy ten obiad jest jedyną? Daje się dzieciom dodatkowe np. kanapki z domu? My pracujemy na pełen etat, więc pewnie wyjdzie synkowi pobyt ok. 9-godzinny. I pocieszające jest to, że jest to osobna świetlica, bo taki 6-latek pewnie wymaga większego nadzoru niż dzieci szkolne, chociażby w poruszaniu się między zajęciami.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Oczywiście w trakcie zajęć są przerwy na pierwsze i drugie śniadanie. Potem ok 11:50 obiad. Super w tej szkole jest to że zajęcia z tą samą panią są od zerówki aż do 3 klady.
Też mam dziecko często w świetlicy do 16.