Widok
Zerówka w SP 12 Witomino
Dzień dobry, czy jest to ktoś, kto ma doświadczenia z zerówką w SP 12 i zechciałby coś opowiedzieć? Zastanawia mnie:
- czy dużo dzieci zostaje na więcej niż 5 godzin z powodu pracy rodziców na pełen etat? Jak wygląda wówczas opieka? Czy siedzą po prostu w jakiejś świetlicy ogólnej, czy jest to ta sama grupa?
- czy dzieci chodzą na obiady na stołówkę szkolną? Generalnie, jak w praktyce wygląda wyżywienie?
- czy zajęcia dodatkowe są w ramach 5 podstawowych godzin czy może właśnie później?
Jestem mamą przedszkolaka i powoli przygotowuję się do nowego etapu, ale jestem kompletnie zielona w temacie :) Czy ogólnie polecacie tą zerówkę?
- czy dużo dzieci zostaje na więcej niż 5 godzin z powodu pracy rodziców na pełen etat? Jak wygląda wówczas opieka? Czy siedzą po prostu w jakiejś świetlicy ogólnej, czy jest to ta sama grupa?
- czy dzieci chodzą na obiady na stołówkę szkolną? Generalnie, jak w praktyce wygląda wyżywienie?
- czy zajęcia dodatkowe są w ramach 5 podstawowych godzin czy może właśnie później?
Jestem mamą przedszkolaka i powoli przygotowuję się do nowego etapu, ale jestem kompletnie zielona w temacie :) Czy ogólnie polecacie tą zerówkę?
Ja polecam zerówkę w szkole 35.
Dzieci po lekcjach które są od 8-13 zostają w świetlicy która do godziny 16 jest w osobnej sali gdzie są dzieci tylko z dwóch zerówek. Klasy są po 16 dzieci.
Obiady zerowkowicze też mają osobno bez innych uczniów żeby czuły większy komfort i dłuższy czas jedzenia niż dzieci na zwykłej przerwie. Obiadki dobre zupa + drugie danie +owoc +sok kompot lub woda.
Zajęcia w ramach otwartej szkoły czyli zajęcia dodatkowe są po lekcjach czyli w trakcie świetlicy
Szkoły by.nie zamieniła na żadną inną.
Dzieci po lekcjach które są od 8-13 zostają w świetlicy która do godziny 16 jest w osobnej sali gdzie są dzieci tylko z dwóch zerówek. Klasy są po 16 dzieci.