Widok

Zielona Góra

Witam,
Czy ktoś z Was jechał kiedyś rowerem do Zielonej Góry? Macie jakieś doświadczenia z tej trasy? Będzie to nasza pierwsza taka długa wycieczka.
Gdzie po drodze znajdują się pola namiotowe, kempingi, ewentualnie gdzie mogę znaleźć takie informacje? Jak w ogóle opracowywać trasę przejazdu (mniej uczęszczanymi drogami), planować dokładnie każdy kilometr, czy raczej pobieżnie, bo i tak wszystko wychodzi w trakcie?
Szczerze pisząc nie mam doświadczenia jak zabrać się do tego od strony organizacyjnej.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mysz napisał(a):

> Witam,
> Czy ktoś z Was jechał kiedyś rowerem do Zielonej Góry? Macie
> jakieś doświadczenia z tej trasy? Będzie to nasza pierwsza taka
> długa wycieczka.
> Gdzie po drodze znajdują się pola namiotowe, kempingi,
> ewentualnie gdzie mogę znaleźć takie informacje? Jak w ogóle
> opracowywać trasę przejazdu (mniej uczęszczanymi drogami),
> planować dokładnie każdy kilometr, czy raczej pobieżnie, bo i
> tak wszystko wychodzi w trakcie?
> Szczerze pisząc nie mam doświadczenia jak zabrać się do tego od
> strony organizacyjnej.
> Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Do Zielonej G. to nie jechałem, ale za to np. do Zakopanego...z doswiadczenie wiem, ze planowanie kazdego km mija sie z celem, u nas trasa byla opracowywana w czasie rzeczywistym :D, to jest podczas jazdy :-) np. z ranca patrzymy na mape i zakladamy ze jedziemy tam i tam...udawalo sie dojechac albo i nie :) zreszta nie bylo problemu, bo spalismy glownie na dziko (mielismy namioty) gdzie popadnie, lub pytalismy spotkanych gospodarzy czy nie da rady na podworku przenocowac - zwykle sie zgadzali i jeszcze herbata czestowali :-) 95% trasy przelecialo drogami bocznymi i pod wzgledem dystansu wcale nie wyszlo nam tak zle jakby sie wydawalo ...
jak masz jakies pytania odnosnie wiekszych wycieczek-to zapodaj na maila
robzino@wp.pl - powiem co wiem :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0