PR
Kupiłem mieszkanie, które teraz jest w budowie. Mam odebrać w tym roku jeszcze i niestety muszę stwierdzić, że o ile przed kupnem kontakt z deweloperem był poprawny to teraz wszystko się zmieniło,...
rozwiń
Kupiłem mieszkanie, które teraz jest w budowie. Mam odebrać w tym roku jeszcze i niestety muszę stwierdzić, że o ile przed kupnem kontakt z deweloperem był poprawny to teraz wszystko się zmieniło, o cokolwiek proszę to słyszę tylko NIE. Co więcej, umówiliśmy się na pewną rzecz jeszcze przed podpisaniem aktu notarialnego i nie miło być z tym problemu, a po kupnie jakby kontakt się urwał i nie mogę wyegzekwować danego mi słowa. Dział techniczny nie odpowiada na mejle przez parę miesięcy!!, później okazuje się że w zasadzie Dział Techniczny nie istnieje, podobno zatrudniono nową panią która jest tylko 2 dni w tygodniu... doszło do tego, że jak już się dodzwonię to wszyscy mi mówią abym pisał na mejla ale na mejle nikt nie odpowiada jak już rozmawiam z działem sprzedaży aby wyegzekwować dane mi słowo to sprzedawca mówi abym nie łapał go za słowa :) czy to tylko moje odczucia są? czy tak traktują każdego klienta? Jakie są Wasze doświadczenia? Bo u mnie chwilowo wygląda to naprawdę fatalnie… Z chęcią zasięgnę opinii kogoś kto tam już mieszka - jeżeli ktoś mógłby mi pomóc proszę o odpowiedź na niniejszego posta.
zobacz wątek