Widok

Zła jakość i niski poziom obsługi

Zamówienie na drzwi złożyliśmy 01.10.2013. Termin realizacji miał wynieść 10 tygodni, a więc około 10.12.2013. Tymczasem pierwszy raz ekipa montażowa z drzwiami pojawiła się 13.01.2014 a więc miesiąc po terminie. Niestety wszystkie drzwi – 5szt musieliśmy reklamować, gdyż zawierały wady wykonania. Nowe drzwi zostały dostarczone 25.02.1014 i ponownie musieliśmy reklamować 2szt ze względu na wady. Naprawione drzwi zostały przywiezione i zamontowane 02.05.2014. Tak więc czas realizacji zamówienia wyniósł 7 miesięcy co dało 24 tygodnie! W całym tym czasie jakość obsługi była na bardzo niskim poziomie – to my musieliśmy dzwonić i dowiadywać się co się dzieje i upominać o realizację. Właściciel ciągle tłumaczył się, że nie ma wpływu na producenta – zarówno na jego jakość wykonania jak i na termin. Drzwi były przywożone bez sprawdzenia jakościowego w salonie prestige. Zamówiliśmy drzwi w fornirze orzech amerykański który charakteryzuje się ślicznym usłojeniem ale próżno go szukać na naszych drzwiach. Drzwi były drogie i niestety nie są warte swojej ceny. Zdecydowanie odradzamy ten sklep.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 3
 
przystępność cen: 2
 
czas realizacji: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Szanowna Pani "BC",
jak Pani wie, Galeria Drzwi Prestige nie jest producentem, a jedynie sprzedawcą, który w swojej ofercie posiada produkty od różnych dostawców. W związku z opóźnieniem dostawy od producenta o 3 tygodnie otrzymała Pani dodatkowy rabat 700,00 zł, czyli 5% ceny, na co wyraziła Pani zgodę. Nieuczciwym jest więc wysuwanie oskarżeń z tego powodu, gdyż otrzymała Pani od sprzedawcy wysoką rekompensatę, choć opóźnienie nie wynikło z jego winy. Nie wspomniała Pani o tym w swojej opinii.
Również podany przez Panią czas realizacji nie jest zgodny z prawdą. Zamontowane drzwi były pełnowartościowe pod względem technicznym i korzystała z nich Pani w normalny sposób. Usuwane były wady estetyczne zgłaszane przez Panią, na co sprzedawca ani producent nie mają wpływu, gdyż w przypadku materiałów wykonanych z naturalnego surowca (drewna, bądź wykończonych okleiną naturalną), z przyczyn technologicznych odcień koloru oraz układ słoi może być różny w poszczególnych egzemplarzach i nie stanowi podstawy do składania reklamacji, o czym była Pani poinformowana. Ewentualne zastrzeżenia powinny być kierowane pod adresem producenta, jak ma to miejsce w przypadku zakupu pralki czy samochodu.
Warto zaznaczyć, że reklamowane przez Panią skrzydła mieściły się w polskiej normie i tylko z uwagi na troskę o zadowolenie klienta przyjeliśmy reklamację, na podstawie której producent wykonał nowe skrzydła z uwagi na długoletnią z nami współpracę.
Z wyrazami szacunku
Galeria Drzwi Prestige
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Chęć zrobienia komuś krzywdy wzięła górę nad sumieniem. Pani Beato w rozmowie telefonicznej prosiłem Panią aby usunęła Pani kłamliwy i nieprawdziwy wpis wyjaśniając, że ze strony Galerii Drzwi Prestige staramy się wykonywać na jak najwyższym poziomie swoje zobowiązania. Głównym motorem napędowym jest chęć wyedukowania naszego dziecka nie do końca jest , delikatnie mówiąc, zdrowe a to jest w obencych realiach niezwykle kosztowne. Pani stwierdziła, że za swoje błędy trzeba płacić. Zadaję więc pytanie gdzie są nasze błędy a musi mieć Pani świadomość, że nie za swoje błędy zapłaciliśmy Pani konkretną kwotę. Okoliczności te wskazują, ze czerpie Pani przyjemność z robienia komuś krzywdy.
Z poważaniem
Darek Czyżewski
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry