Widok
Moim zdaniem najlepsze są zapięcia typu U-lock. Nawet te budżetowe sprawdzają się lepiej niż nie jedna linka zabezpieczająca, którą można przecież przeciąć.
Mam na myśli chociażby takiego U-lock-a: https://www.dadelo.pl/zapiecie-u-lock-kellys-alert-pd1160/?v_Id=60937 który montuje się do koła. Widziałem kiedyś test i facet musiał sporo się natrudzić, aby go przeciąć.
Mam na myśli chociażby takiego U-lock-a: https://www.dadelo.pl/zapiecie-u-lock-kellys-alert-pd1160/?v_Id=60937 który montuje się do koła. Widziałem kiedyś test i facet musiał sporo się natrudzić, aby go przeciąć.
Ulocki mają wady. Odpadają drzewa i ciężko je wozić. A równie ciężko przeciąć porządny łańcuch. Miękki, okryty dętką łańcuch można wozić jak pas na sobie, albo zawinięty wokół ramy i jego waga tak nie przeszkadza. Kiedyś (rok dwa temu) tu rozmawiano o zrobieniu własnej produkcji dobrego zapięcia, Jak komu się chce, niech przeryje archiwum.
Idiota, który robił tutejszą blokadę antyspamową mógłby brać lepsze leki.
Idiota, który robił tutejszą blokadę antyspamową mógłby brać lepsze leki.
Droższe, jeśli kupisz jako "łańcuch rowerowy", nie jeśli jako budowlany, z metra, na wagę; jakość stali, kształt ogniw, kłódkę - ty sam wybierasz. Na to stara dętks, możesz przepleść linkę stalową, drut alarmu, itd, a wszystko pod twoją kontrolą i w cenie stali, i fatygi.
Pozdrowienia uniżone dla idioty, który zablokował w/w jako s p a m.
Pozdrowienia uniżone dla idioty, który zablokował w/w jako s p a m.
Podstawowa sprawa to rower dojazdowy do pracy nie powinien być ani za ładny ani za nowy.
Najbardziej optymalne zapięcie to U-lock ale też nie powinien być za drogi i za ciężki bo to nie ma sensu.
Jeśli nie można użyć u-locka to wtedy łańcuch ale najlepiej go mieć na stałe w miejscu gdzie będzie przypinany rower a z sobą wozić U-locka
Jeśli łańcuch to trzeba się mocno zastanowić nad kłódką w wiadomym serwisie są filmiki gdzie pokazane jest jak łatwo otwiera się pewne typy kłódek.
Najbardziej optymalne zapięcie to U-lock ale też nie powinien być za drogi i za ciężki bo to nie ma sensu.
Jeśli nie można użyć u-locka to wtedy łańcuch ale najlepiej go mieć na stałe w miejscu gdzie będzie przypinany rower a z sobą wozić U-locka
Jeśli łańcuch to trzeba się mocno zastanowić nad kłódką w wiadomym serwisie są filmiki gdzie pokazane jest jak łatwo otwiera się pewne typy kłódek.
u mnie pod budynkiem jest garaż, w którym bonzowie mogli sobie wykupić miejsca postojowe na auta. Uchwyty na rowery są darmowe. Wejście na kartę, kamery itd. u-lock na stałe zostawiam w pracy. bajka. Można dojeżdżać jakim się chce drogim rowerem. Do tego prysznice na poziomie garażu. tylko suszarkę sami sobie kupiliśmy i stoi między autami za słupem.