Widok
Zwykłe kontrole drogowe lub "suszenie" w Gdyni
Witam, jestem kierowcą i po Gdyni codziennie robię wiele km, ale zwykłej kontroli czy suszenia nie widziałem już od naprawdę długiego czasu. Albo mam cholerne szczęście albo po prostu drogówka się opierdala. Jak z tym jest u was gdy jeździcie po Gdyni. Często natrafiacie na miśki czy macie podobnie jak ja? Głównie chodzi mi o rejon Gdyni od Rumi do Akademii Morskiej(w tym całe Obłuże, Pogórze itp.).
Ja śmigam codziennie na trasie Gdańsk Kowale - Gdynia Centrum i czasami widzę patrol nieoznakowanym radiowozem na obwodnicy (w ciągu 3 lat widziałem go może 5 razy).
Oznakowanym radiowozem dosyć często kontrolują na końcówce Estakady Kwiatkowskiego przy wjeździe na obwodnicę - tutaj kontrolują raczej czy nikt nie wyprzedza na zakazie oraz rutynowe kontrole kierowców i pojazdów - nie używają tam suszarki.
Jeszcze rzadziej spotykam radiowóz na końcu pasa rozpędowego przy wjeździe na Estakadę z ul. Morskiej w kierunku obwodnicy - tutaj akurat sprawdzają prędkość.
Ostatni też dwa razy widziałem akcję trzeźwy poranek - raz na Drodze Różowej w kierunku centrum, na wysokości CH Wzgórze i drugi raz na ul. Chwarznieńskiej w kierunku centrum, zaraz za zjazdem z obwodnicy.
Tak więc kontrole nie są nagminne ale czasami jednak są.
Oznakowanym radiowozem dosyć często kontrolują na końcówce Estakady Kwiatkowskiego przy wjeździe na obwodnicę - tutaj kontrolują raczej czy nikt nie wyprzedza na zakazie oraz rutynowe kontrole kierowców i pojazdów - nie używają tam suszarki.
Jeszcze rzadziej spotykam radiowóz na końcu pasa rozpędowego przy wjeździe na Estakadę z ul. Morskiej w kierunku obwodnicy - tutaj akurat sprawdzają prędkość.
Ostatni też dwa razy widziałem akcję trzeźwy poranek - raz na Drodze Różowej w kierunku centrum, na wysokości CH Wzgórze i drugi raz na ul. Chwarznieńskiej w kierunku centrum, zaraz za zjazdem z obwodnicy.
Tak więc kontrole nie są nagminne ale czasami jednak są.