Widok
a ja po samym telefonie...
się zawiodłem. Skuszony dobrymi opiniami postanowiłem zostawić im autko na dużą obsługę... dzwonię i nikt nie odbiera, mówię sobie OK zadzwonię później, pewnie są zajęci. Tym czasem po kilku godzinach telefon dzwoni do mnie "dzień dobry, ktoś z tego numeru próbował się ze mną skontaktować" Kurcze pomyślałem,świetny gość- dba o klienta a więc zaczynam swoja formułkę " chciałem zostawić Panu auto na wymianę ble ble ble i tak przez kilka minut na końcu dodaję "mazda" i tu SZOK! odpowiedź którą usłyszałem brzmiała " a po co Pan do mnie dzwoni?" pomyślałem sobie że facet mnie nie słyszał więc powtarzam całą wcześniej powiedzianą formułkę i znów słyszę to samo "ale po co pan do mnie dzwoni? my zajmujemy się tylko renault" yyyy zgłupiałem, w sumie mogłem zapytać o pogodę a nie o auto. Wiedziałem że są specjalistami we "francuzach" ale w takim razie na stronie www nie umieszcza się informacji że "... biegle opanowałem naprawy samochodów marek japońskich, niemieckich i francuskich" Przykre że cwaniactwo od Zdu...a wychodzi :( jak dla mnie negatyw mimo że mój kuzyn serwisuje u Was swoje renault z zadowoleniem! Pozdrawiam mimo sytuacji, może ta opinie otworzy Wam oczy na takie mikro sytuacje
Moja ocena
obsługa: 2
asortyment: -
jakość usług: -
terminowość: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
2.0
* maksymalna ocena 6
:) nie wierzę, że trzeba to tłumaczyć:) To, że biegle opanował naprawy samochodów japońskich, niemieckich i francuskich nie znaczy, że naprawi każdy samochód samymi palcami, kluczem i taśmą izolacyjną. To znaczy dla klienta tylko tyle, że mózg jego mechanika dużo "przemielił" w temacie i teraz działa sprawniej niż inne mózgi w branży. Warsztat, części w magazynie i sprzęt diagnostyczny są przystosowane do naprawiania renault... To się właśnie nazywa wąska specjalizacja - zaczynasz od ogółu, przechodzisz do szczegółu, żeby zrobić ten szczegół lepiej niż inni. Powinieneś podziękować, że uczciwie ci odmówił i nie naciągnął na kasę...pewnie wielu by się skusiło, ale czy byłbyś zadowolony z efektu??
wymiana rozrządu, oleju i hamulców... faktycznie trzeba to tłumaczyć! Nie chodziło o naprawę a o eksploatację, więc proszę nie pisz mi o zrozumieniu tego co czytam! Prawdziwy mechanik specjalizujący się w 3 markach nie powie Ci nigdy NIE! Zwłaszcza że tu nie chodzi o komputery czy części które są niedostępne na rynku Polskim! Błagam, pojmij że między fachem a cwaniactwem jest różnica!!!