Widok

abstrakcja

Po wejściu do wydziału pierwsze co się widzi to wymowna informacja: DO OKIENKA PODCHODZIĆ PO WEZWANIU !!!!
Jednak jak grzecznie usiadłam na krzesełku i czekałam na WEZWANIE ktoś wszedł i nie zwracając uwagi na drobiazgi podszedł do okienka i o dziwo został obsłużony. Po moim zapytaniu czy obsługa jest wg wezwań czy KTO PIERWSZY TEN LEPSZY Pani w okienku powiedziała - nie wiedziałam że Pani jest na 13 - tą. Czyli jeżeli żadna z szanownych Pań się nie zainteresuje to jak poinformować że jest się umówionym - bez podchodzenia do okienka? Krzyczeć czy napisać sobie na czole tą informację??? Ponadto Pani która przez telefon informowała mnie o procedurze rejestracji nie wspomniała o formularzu, który bym mogła wydrukować i przynieść gotowy zamiast wypełniać przez 15 min. Nie poinformowała również że tablice muszą być umyte tego samego dnia, na błysk więc trzeba jeszcze biegać i myć tablice po toaletach.... Myślę że te doświadczenia w dużym stopniu wpłyną na przyszłe szalone decyzje o kupnie samochodu....
Moja ocena
obsługa: 1
 
pomoc merytoryczna: 2
 
czas oczekiwania: 1
 
ocena ogólna: -
 
1.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Bo to są dyrektorki okienka! Zawsze ponure, zupełnie jakby siedziały tam za karę. Nigdy nic nie załatwiłem bez jakiegoś "ale" a przecież do rejestracji pojazdu potrzebne są trzy dokumenty na krzyż i tyle. Te panie wyładowują stres domowy w pracy. Nie lubię tam załatwiać spraw!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry