Widok
amatorszczyzna
Jestem w tej sieci od niepamiętnych czasów, najpierw była własnością firmy Netten, potem krótko innej, której nazwy nie pamiętam, potem znowu Netten, potem Homenet, obecnie Stream.
Poprzedni właściciel, firma Homenet, miała bardzo fajną obsługę klienta - każda podsieć miała swojego "Opiekuna sieci", do którego znany był email i telefon i który zawsze wiedział, czy jest awaria albo modernizacja i ile może potrwać. Na stronie były informacje o modernizacjach, wszystkie dokumenty, mozna sobie było wydrukować faktury, sprawdzić stan płatności itd.
Stream podniósł ceny i popsuł sieć. Od kilku miesięcy są problemy z pingiem. Chwilami wynosi on ok. 15ms by potem wzrosnąć do 500-600ms i utrzymywac się taki pół dnia. Internet nie nadaje się zupełnie do gier sieciowych czy słuchania radia, oglądania wideo, np. na YouTube itd.
Niestety kontakt ze Stream to mrzonka. Na emaile nie odpowiają. Na infolinię dodzwonić się nie można. Na stronie nie ma nawet regulaminu usługi. Faktury nie są przynoszone przez pocztę, tylko wkładane do skrzynki - nawet nie da się udowodnić, że przychodzą z opóźnieniem. Ja już swoje wypowiedzenie napisałem. Będą kolejni.
Poprzedni właściciel, firma Homenet, miała bardzo fajną obsługę klienta - każda podsieć miała swojego "Opiekuna sieci", do którego znany był email i telefon i który zawsze wiedział, czy jest awaria albo modernizacja i ile może potrwać. Na stronie były informacje o modernizacjach, wszystkie dokumenty, mozna sobie było wydrukować faktury, sprawdzić stan płatności itd.
Stream podniósł ceny i popsuł sieć. Od kilku miesięcy są problemy z pingiem. Chwilami wynosi on ok. 15ms by potem wzrosnąć do 500-600ms i utrzymywac się taki pół dnia. Internet nie nadaje się zupełnie do gier sieciowych czy słuchania radia, oglądania wideo, np. na YouTube itd.
Niestety kontakt ze Stream to mrzonka. Na emaile nie odpowiają. Na infolinię dodzwonić się nie można. Na stronie nie ma nawet regulaminu usługi. Faktury nie są przynoszone przez pocztę, tylko wkładane do skrzynki - nawet nie da się udowodnić, że przychodzą z opóźnieniem. Ja już swoje wypowiedzenie napisałem. Będą kolejni.
Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi...
W ramach oszczędności Stream roznosi faktury jak jakieś ulotki reklamowe (a na pewno nie czyni tego przez żadnego operatora pocztowego). PISMA ZAWIERAJĄCE DANE OSOBOWE KLIENTÓW są upychane po skrzynkach jak jakaś reklama pizzerii. W dodatku nie zawsze trafiają tam gdzie powinny. Były opisywane na forach przypadki, że całe pakiety z fakturami dla kilkunastu klientów lądowały NA skrzynkach w niewłaściwych blokach. ŻENADA.
W ramach oszczędności Stream roznosi faktury jak jakieś ulotki reklamowe (a na pewno nie czyni tego przez żadnego operatora pocztowego). PISMA ZAWIERAJĄCE DANE OSOBOWE KLIENTÓW są upychane po skrzynkach jak jakaś reklama pizzerii. W dodatku nie zawsze trafiają tam gdzie powinny. Były opisywane na forach przypadki, że całe pakiety z fakturami dla kilkunastu klientów lądowały NA skrzynkach w niewłaściwych blokach. ŻENADA.
Zapewniam 471- hahah , co jeszcze- juz nie masz na co pluć. twój pan nie dał tobie wskazówek.
Za kilka chwil okaże się dla kogo rabotajesz, czpionie, zapewniam, ujawnię na tym właśnie forum, kim jesteś i dla kogo pracujesz, chyba nie wąpisz, że o tym że wiem.
O pożarze nie wsponę, aż tak głupi nie jesteś, zawsze butelka z benzynką się znajdzie.
Pozdrawiam
w razie uwag, zapraszam do biura, nikt lepiej nie wie jak ty, gdzie. lecz czy obecny twój szef tobie pozwoli, nie chyba, że z butelką bezyny, zapewniam wolimy bezołowiową ekologiczną.
Zapewniam, ja ciebie znajdę, pod fałszywym IP- nie ma mowy o amartoszczyźnie. Możesz mi wierzyć.
Mam takie powiedzenie, że lubię jaja ale nie do kolan.
Branża ma to do siebie a robię w niej już ponad 20- lat, że najwyższym dobrem jest KLIENT, ty to najbardziej, jak najgorszy śmieć usiłujesz udowadniać jako, że nie, kiedy ty tu pracowałeś było "siur wsjo ok".
Poszukam, odnajdę i oficjalnie powiem kim jesteś, a załóż się?
Przykro będzie panom,którzy teraz tobie płacą.
Problem- cóż powiedzieć, czy pisze klient z Oruni, ty wiesz, jak napisze gość z Suchanina, masz największe doświadczenia jako klient, jak napisze nasz abonent z osowej, tak, ty odrazu wiesz, że najgorsza jest obługa na Osowej, podobnie dotyczy to Niedźwiednika Moreny itd.
Jak bym napisał, ze mamy usługę na Pszczólkach, napiszesz,żenada, bo tak ma być..........................
I chyba zbuduję sieć na gminie Pszczólki, założ się, ty nie mozesz, twój pan ci na to nie pozwolił, co...............
OKi.
Janusz.
Za kilka chwil okaże się dla kogo rabotajesz, czpionie, zapewniam, ujawnię na tym właśnie forum, kim jesteś i dla kogo pracujesz, chyba nie wąpisz, że o tym że wiem.
O pożarze nie wsponę, aż tak głupi nie jesteś, zawsze butelka z benzynką się znajdzie.
Pozdrawiam
w razie uwag, zapraszam do biura, nikt lepiej nie wie jak ty, gdzie. lecz czy obecny twój szef tobie pozwoli, nie chyba, że z butelką bezyny, zapewniam wolimy bezołowiową ekologiczną.
Zapewniam, ja ciebie znajdę, pod fałszywym IP- nie ma mowy o amartoszczyźnie. Możesz mi wierzyć.
Mam takie powiedzenie, że lubię jaja ale nie do kolan.
Branża ma to do siebie a robię w niej już ponad 20- lat, że najwyższym dobrem jest KLIENT, ty to najbardziej, jak najgorszy śmieć usiłujesz udowadniać jako, że nie, kiedy ty tu pracowałeś było "siur wsjo ok".
Poszukam, odnajdę i oficjalnie powiem kim jesteś, a załóż się?
Przykro będzie panom,którzy teraz tobie płacą.
Problem- cóż powiedzieć, czy pisze klient z Oruni, ty wiesz, jak napisze gość z Suchanina, masz największe doświadczenia jako klient, jak napisze nasz abonent z osowej, tak, ty odrazu wiesz, że najgorsza jest obługa na Osowej, podobnie dotyczy to Niedźwiednika Moreny itd.
Jak bym napisał, ze mamy usługę na Pszczólkach, napiszesz,żenada, bo tak ma być..........................
I chyba zbuduję sieć na gminie Pszczólki, założ się, ty nie mozesz, twój pan ci na to nie pozwolił, co...............
OKi.
Janusz.