Widok

awaria w instalacji elektrycznej

W dniu dzisiejszym, w godzinach porannych zgłosiłam awarię w instalacji elektrycznej w mieszkaniu - blok 76E przy Piastowskiej.Dodzwoniłam się błyskawicznie do Pani w Dziale Technicznym ADM 2. Pomimo, iż w tym dniu nie było na dyżurze elektryka, Pani (przepraszam, ale nie zapamiętałam nazwiska - Pani oczywiście przedstawiła się) od razu zobowiązała się zlokalizować Go w domu i niezwłocznie wysłać do zgłoszonego mieszkania.W sumie, od zgłoszenia do naprawy usterki nie upłynęło 40 min.Pan Elektryk bardzo sprawnie i z uśmiechem usunął usterkę i bez żadnych kosztów. Proszę o przekazanie moich podziękowań Kierownictwu ADM 2 za wysoki, profesjonalny poziom usług.
Moja ocena
obsługa: 5
 
jakość usług: -
 
prowizje i opłaty: 4
 
ocena ogólna: 5
 
4.7

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
U mnie na klatce schodowej codziennie menele pija i glosno niecenzuralnie krzycza nikt z administracji nie moze sobie z nimi poradzic od dawna !!! ul piastowska 76a/2 klatka schodowa jest po remkoncie a smrod od nich jest taki jak z obory czy ktos z administracji moglby w koncu zainteresowac sie tym przypadkiem i wkoncu ten problem rozwiazac??? monitoring nie obejmuje klatek schodowych i alkoholicy to wykorzystuja pija na klatce glosno sie zachowuja , przejsc normalnie nie mozna zwracanie im uwagi nie odnosi zadnego skutku , policja i straz miejska ich nie rusza bo po kilku dniach wracaja i znowu jest to samo. Jezeli ktos placi za domofon monitoring czynsz to chyba ma prawo mieszkac bezpiecznie i miec spokoj a nie codziennie meneli na klatce schodowej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry