Widok
        
    
    
    bałagan
                                    
                                    
                                                                
                    Tragedia, 3miesiące czekałam na wymiane kanapy i po 3 miesiącach przyszła nie ta kanapa...  w sklepie nikt nic nie wie. Dwa razy upominałam sie o kanapę , dzwoniłam do producenta który wysłał mi dokumenty które świadczą o tym że kanapa była po tygodniu wysłana do sklepu. Gdybym sie nie dopominała to pewnie nigdy bym nie dostała towaru. Mało tego, Panowie którzy przyjechali z meblem byli bardzo nie mili, przyjechali nie zgodnie z ustaloną godziną. Bardzo sie śpieszyli i w sumie byli szczęsliwi że przywiezli nie ten mebel bo mogli sobie niechać nie męcząc sie składaniem kanapy.
                                    
                
                                    
            
                            wypowiedź zmoderowana ( 2016-01-29 10:36:48)
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Agata Meble
                                                        kategoria: Salony meblowe
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                oferta: 1
                                            
                                                jakość asortymentu: -
                                            
                                                przystępność cen: -
                                            
                                                ocena ogólna: -
                                            
                                1.0
                            
                        * maksymalna ocena 6
Prośba o kontakt
                                    
                                    
                                                                
                    Pani Anito, 
bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy również o kontakt w tej sprawie pisząc do nas poprzez formularz zgłoszeniowy zawarty na stronie http://www.agatameble.pl lub w prywatnej wiadomości http://www.facebook.com
Pozdrawiam
E-rzecznik Agata S.A.
            
            
            
            bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy również o kontakt w tej sprawie pisząc do nas poprzez formularz zgłoszeniowy zawarty na stronie http://www.agatameble.pl lub w prywatnej wiadomości http://www.facebook.com
Pozdrawiam
E-rzecznik Agata S.A.
 
            
        
                
                    
             
                     
                    