Widok
bez rewelacji
Panie na pierwszym spotkaniu - bardzo miłe, z poczuciem humoru, pomocne. Na pierwszej i jedynej przymiarce (sukienka uszyta wg miary była idealnie skrojona) entuzjazm już opadł i czułam się raczej trochę jakbym była szybkim dealem przed kolejną klientką. Niestety inaczej sobie wyobrażałam obsługę w takim salonie, gdzie każda kobieta chciałaby się czuć wyjątkowo i komfortowo. Generalnie oceniam obsługę jako poprawną, ale bez rewelacji.
Sama sukienka dosyć droga, ale faktycznie pięknie wykonana i nie miałam żadnych zastrzeżeń ani przed, ani w trakcie ślubu. Chociaż przy relacji ceny do jakości wykonania obiektywnie cena mogłaby być spokojnie 20% niższa.
Czy polecam? Na pewno warto wziąć pod uwagę ofertę salonu Arttrend, ale z drugiej strony nie przekonano mnie, ze warto tam kiedyś wrócić.
Sama sukienka dosyć droga, ale faktycznie pięknie wykonana i nie miałam żadnych zastrzeżeń ani przed, ani w trakcie ślubu. Chociaż przy relacji ceny do jakości wykonania obiektywnie cena mogłaby być spokojnie 20% niższa.
Czy polecam? Na pewno warto wziąć pod uwagę ofertę salonu Arttrend, ale z drugiej strony nie przekonano mnie, ze warto tam kiedyś wrócić.
Moja ocena
Arttrend
kategoria: Salony mody ślubnej
obsługa: 4
oferta: 4
jakość asortymentu: 5
klimat i wystrój: 5
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 4
4.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Dzień Dobry,
Bardzo nam przykro, że nie poczuła się Pani komfortowo w dniu odbioru sukienki.
Jak pewnie Pani zauważyła, w dniu wyboru sukienki miałyśmy czas tylko i wyłącznie dla Pani, niestety w sezonie, w trakcie odbiorów, gdy jest ich 10 dziennie, nie jesteśmy w stanie spędzić z każdą z pań tyle czasu ile byśmy chciały.
Odbiór w przeciwieństwie do wyboru sukienki wiąże się przede wszystkim z czasem poświęconym samej sukience (dopieszczeniem, wyprasowaniem, spakowaniem itp.) i na tym się najbardziej skupiamy.
Uważamy tą opinię za bardzo krzywdzącą i niesprawiedliwą i jest nam z tego powodu bardzo przykro, jednakże cieszymy się że sukienka została perfekcyjnie dobrana, uszyta i że spełniła swoją rolę w dniu ślubu.
Bardzo nam przykro, że nie poczuła się Pani komfortowo w dniu odbioru sukienki.
Jak pewnie Pani zauważyła, w dniu wyboru sukienki miałyśmy czas tylko i wyłącznie dla Pani, niestety w sezonie, w trakcie odbiorów, gdy jest ich 10 dziennie, nie jesteśmy w stanie spędzić z każdą z pań tyle czasu ile byśmy chciały.
Odbiór w przeciwieństwie do wyboru sukienki wiąże się przede wszystkim z czasem poświęconym samej sukience (dopieszczeniem, wyprasowaniem, spakowaniem itp.) i na tym się najbardziej skupiamy.
Uważamy tą opinię za bardzo krzywdzącą i niesprawiedliwą i jest nam z tego powodu bardzo przykro, jednakże cieszymy się że sukienka została perfekcyjnie dobrana, uszyta i że spełniła swoją rolę w dniu ślubu.