Widok
beznadzieja
super obsługa , chciałem oddać drukarkę lexmarka do naprawy,dziewczyna przyjmująca sprzęt zamotana ,chyba ograniczona umysłowo, zawołała kogoś z serwisu ale gościu zaatakował mnie krzykiem że żle obsługuje sprzęt,mówił coś że "kto kupuje takie guano w supermarkiecie"i zaczoł gadać przez 10 min o drukarkach innej firmy.Mówił cały czas podniesionym głosem.idiota ,powinien udać sie do lekarza.DŁUGI TERMIN naprawy. serwis beznadziejny,obsługa makabra.drukarka naprawiona dobrze,ale nie polecam
Szanowny Panie!
Cenimy sobie uwagi naszych klientów, ponieważ zależy nam na tym, by wszyscy byli zadowoleni z jakości naszych usług. Wypowiedź Pana jest napisana w tonie obraźliwym i w taki sposób, że trudno się do niej odnieść merytorycznie. Ponadto w komentarzu jest wiele nieścisłości.
Początkowo pisze Pan "chciałem oddać drukarkę , ale gościu zaatakował mnie krzykiem", co wskazywałoby na to, że jednak jej Pan nie oddał do serwisu. Następnie wymienia Pan poszczególne elementy realizowania usługi i ocenia "serwis beznadziejny", po czym kończy Pan wypowiedź zwrotem "drukarka naprawiona dobrze".
Zweryfikowaliśmy również powyższy wpis w oparciu o wykonywane ostatnio naprawy. W ostatnim czasie (nie uwzględniając drukarek naszych stałych i kontraktowych klientów) w serwisie prowadziliśmy naprawę tylko jednej drukarki Lexmark. Usługę (ekspertyza, zamówienie niezbędnych części, naprawa oraz testowanie) zrealizowaliśmy w ciągu 9 dni roboczych od dnia przyjęcia sprzętu, co jest terminem poprawnym, szczególnie, że konieczne było oczekiwanie na część zamienną.
Dbamy o to, by nasze usługi były realizowane na najwyższym poziomie, chcielibyśmy wyjaśnić zasygnalizowany problem oraz ustalić przebieg naprawy, o której Pan wspomina, a także podejście naszego personelu do klienta. Dlatego w tym celu prosimy o kontakt na adres biuro@greengo-it.pl.
Z wyrazami szacunku
Asystentka Serwisu
Cenimy sobie uwagi naszych klientów, ponieważ zależy nam na tym, by wszyscy byli zadowoleni z jakości naszych usług. Wypowiedź Pana jest napisana w tonie obraźliwym i w taki sposób, że trudno się do niej odnieść merytorycznie. Ponadto w komentarzu jest wiele nieścisłości.
Początkowo pisze Pan "chciałem oddać drukarkę , ale gościu zaatakował mnie krzykiem", co wskazywałoby na to, że jednak jej Pan nie oddał do serwisu. Następnie wymienia Pan poszczególne elementy realizowania usługi i ocenia "serwis beznadziejny", po czym kończy Pan wypowiedź zwrotem "drukarka naprawiona dobrze".
Zweryfikowaliśmy również powyższy wpis w oparciu o wykonywane ostatnio naprawy. W ostatnim czasie (nie uwzględniając drukarek naszych stałych i kontraktowych klientów) w serwisie prowadziliśmy naprawę tylko jednej drukarki Lexmark. Usługę (ekspertyza, zamówienie niezbędnych części, naprawa oraz testowanie) zrealizowaliśmy w ciągu 9 dni roboczych od dnia przyjęcia sprzętu, co jest terminem poprawnym, szczególnie, że konieczne było oczekiwanie na część zamienną.
Dbamy o to, by nasze usługi były realizowane na najwyższym poziomie, chcielibyśmy wyjaśnić zasygnalizowany problem oraz ustalić przebieg naprawy, o której Pan wspomina, a także podejście naszego personelu do klienta. Dlatego w tym celu prosimy o kontakt na adres biuro@greengo-it.pl.
Z wyrazami szacunku
Asystentka Serwisu