Widok
obsługa klienta
Mam internet od 5 lat, dopóki był to Homenet'u było wszystko ok.
Obecnie Stream....coś tam to firma CHAOS. Ludzie !!! od 11 miesięcy nie przysyłają mi faktur, ja sam od marca 2010 co miesiąc wydzwaniam i ponawiam prośbę o faktury. Już zacząłem pisać z kim i kiedy prowadzę rozmowy.
Jeśli, ktoś ma za dużo czasu to proszę bardzo, ja osobiście odradzam.
Obecnie Stream....coś tam to firma CHAOS. Ludzie !!! od 11 miesięcy nie przysyłają mi faktur, ja sam od marca 2010 co miesiąc wydzwaniam i ponawiam prośbę o faktury. Już zacząłem pisać z kim i kiedy prowadzę rozmowy.
Jeśli, ktoś ma za dużo czasu to proszę bardzo, ja osobiście odradzam.
Homenet przestał przysyłać, bo umożliwił swoim klientom bardzo wygodny sposób pobierania faktur (i wgląd w płatności) za pośrednictwem sieci. Bez wychodzenia z domu, bez wydzwaniania, wyjaśniania i poniżającego proszenia nieporadnych pań w tzw. infolinii o pomoc. Bez marnowania czasu i pieniędzy na telefon/dojazd. Nie wiem jak jest w Krakowie, ale reszta świata ma już XXI wiek...