Widok
obsługa klienta
bardzo kiepska jakość obsługi klienta,
od 1,5 roku jestem klientem VECTRA S.A. w dniu 22.11.2017 roku dokonałem elektronicznego zgłoszenia problemów technicznych w zakresie bardzo wolno działajacego internetu, otrzymałem elektroniczny numer przyjętego zgłoszenia SK/POM/9472/2017 pomimo upływu prawie 3 miesięcy brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji w tym zakresie,
korzystam, rówież z telewizji ale tutaj nie mam żadnych uwag i zastrzeżeń,
od 1,5 roku jestem klientem VECTRA S.A. w dniu 22.11.2017 roku dokonałem elektronicznego zgłoszenia problemów technicznych w zakresie bardzo wolno działajacego internetu, otrzymałem elektroniczny numer przyjętego zgłoszenia SK/POM/9472/2017 pomimo upływu prawie 3 miesięcy brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji w tym zakresie,
korzystam, rówież z telewizji ale tutaj nie mam żadnych uwag i zastrzeżeń,
Moja ocena
Vectra
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 4
jakość usług: 1
awaryjność: 2
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.0
* maksymalna ocena 6