Widok

czy gratis musi być bylejaki?

kupowałam prezent dla koleżanki , do cieni inglot chciałam dokupić coś do kompletu, wybrałam tusz do rzęs z gratisem- kredką do powiek, na szczęście pomyślałam ze do wybranych cieni lepiej będzie pasowała kredka w innym niż czarny kolorze a tę zatrzymam dla siebie , na drugi dzień okazało się że przy próbie zatemperowania z kredki została 1/3.
Poszłam oczywiście z paragonem i okazało się, że gratis to gratis i najwyraźniej miałam pecha panie nie miały najmniejszego zamiaru mi wymienić. Gdybym dała ją w prezencie to chyba spaliłabym się ze wstydu!
Taka firma znana na świecie powinna chyba jakieś standardy zachowywać i to zarówno w jakości produktów jak i obsłudze klienta.
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: -
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 3
 
asortyment: 4
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
to prawda. wszystkie gratisowe kredki tak wyglądają. moja także.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
tak to juz jest, ze gratis to najczesciej rzecz ktora albo slabo schodzi albo ktorej konczy sie termin waznosci, takze nie mam pojecia dlaczego tu u Ciebie takie rozczarowanie- bo to powszechnie znane sytuacje. natomiast co do 'reklamacji'- pierwszy raz slysze, ze ktos chce reklamowac gratisowy dodatek :D dostalas go za darmo jesli Ci sie nie podoba- to go wyrzuc (i tak nic nie zaplacilas za niego), mi byloby wstyd isc reklamowac cos co dostalam w gratisie;) powaznie. dziewczyny nie mialy prawa wymienic Ci tej kredki, Inglot ma takie a nie inne zasady, jesli bys troche poczytala o tej firmie, nie mialabys pretensji do nich, ze nie mogly wymienic gratisu na inny.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wielki problem przez GRATIS ;]

Dokładnie zgadzam się z poprzedniczką. Sama znam tę firmę zza lady i wiem, że my takich rzeczy robić nie możemy. A poza tym, kto przychodzi reklamować gratisy?
Mamy wytyczone zasady i nie możemy zamieniać czy zwracać pieniążków za produkty otwarte. Zresztą z tego co się orientuje, inne firmy także mają takie zasady. Dała Pani nam złą opinię tylko przez ten gratis, czy jeszcze coś Panią zaniepokoiło lub wkurzyło? Bo z tego co wiem, my dokładamy wszelkich starań by zadowolić klienta poprzez profesjonalne doradzenie czy odpowiednie informacje o produkcie!!!!! Pozdrawiam.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry