Widok

czy możecie polecić mi rasę psa?

witam
chciałaym kupic psa,
towarzyskiego, energicznego i przyjacielskiego
sredniej wielkości
czy ktoś z Was mógłby polecic mi jakąś rasę?
nie znam się za bardzo na psach...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
radzę adoptować a nie kupować...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
tzn ze schroniska
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
no ale jaką rasę?
nie patrz na rasę, mieszańce często są lepsze od rasowych. Idź do schroniska, tam pracownicy podpowiedzą Ci jaki pies nadawałby się do Twoich warunków.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jest tyle opuszczonych psiaków, porzuconych przez nieodpowiedzialnych właścicieli.. popieram z całego serca, abyś udała się do schroniska.. żaden inny pies nie będzie bardziej oddany..
Ciapaciulin szary
Witaj,
Niestety takie nastały czasy, że w schroniskach jest dużo rasowych psów. Na pewno znajdziesz tam wiernego towarzysza. Zastanów się jednak jeszcze , czy aby na pewno jesteś gotowa na posiadanie psa ? To nie jest takie proste jak może się wydawać, co widać po ilości psów w schroniskach.
Pozdr.
Jeśli chcesz energicznego psiaka którego ciężko zmęczyć a przy tym jest bardzo towarzyski to szczerze mogę Ci polecić rasę Jack Russell Terrier lub Parson Russell terrier (Są to takie same pieski jednak te drugie mają odrobinkę dłuższe łapki). Jest to nieduży pies, niesamowicie mądry (psiaki tej rasy występowały m.in. w filmach jak Maska, oraz np w reklamie tesco), moja suczka w ciągu 10 minut opanowała podawanie łapki, dla piłeczki zrobią wszystko

a poza tym jest taka stronka gdzie wypełniając kryteria o warunkach i Twoich upodobaniach wyszukiwarka "podpowiada" Ci jaka rasa do Ciebie pasuje
http://www.podajlape.pl/dogselector.php
to jest ta stronka

Pozdrawiam
Jeżeli energiczny, to na pewno wyżeł niemiecki-szorstkowłosy. Bardzo radowsne, energiczne stworzenia, do tego łatwo je wytresować, jako że są to psy myśliwskie :)