Re: demonstracja 23-04-2016
w branży portowo/magazynowo/produkcyjnej akurat potencjał na duży udział roweru w dojazdach jest bardzo duży - z wielu względów. Zwłaszcza jeśli dojazd jest w 99% po dobrej i bardzo dobrej jakości...
rozwiń
w branży portowo/magazynowo/produkcyjnej akurat potencjał na duży udział roweru w dojazdach jest bardzo duży - z wielu względów. Zwłaszcza jeśli dojazd jest w 99% po dobrej i bardzo dobrej jakości ddr, w znacznej części po terenach bardzo atrakcyjnych (alejka nadmorska, parki). Czasowo rower w relacjach Sopot/Przymorze/Zaspa - Port Północny wypadałby lepiej niż komunikacja publiczna, w szczycie popołudniowym pewnie często lepiej niż auto. Już obecnie problem z parkowaniem w rejonie PP jest duży, a będzie z tym jeszcze gorzej. Średni ruch dobowy po alejce nadmorskiej w sezonie to > 5000, więc nawet jak 1/10 "turystów" zechce sobie wydłużyć przejazd do Westerplatte, to spokojnie można liczyć łączny ruch przez Martwą Wisłę na ponad 1000 rowerów dziennie, z potencjałem tylko wzrostowym.
Dla takiego ruchu nie warto?
zobacz wątek