Re: demonstracja 23-04-2016
"mógłby być BUSpas z jednego z dwóch pasów"
w wielu miejscach się zgadzam, ale akurat bus pas miałby sens tylko wtedy, jak są duże korki, żeby busy jeździły na czas
tam mają...
rozwiń
"mógłby być BUSpas z jednego z dwóch pasów"
w wielu miejscach się zgadzam, ale akurat bus pas miałby sens tylko wtedy, jak są duże korki, żeby busy jeździły na czas
tam mają jeździć 2 busy - więc co ~15 minut jeden.... wydzielenie bus pasa na "taki ruch" mija się z celem...
ponad to... w którymś z artykułów jest napisane, że tunel będzie zablokowany jeśli miał by być korek - znaczy ktoś kto kieruje ruchem przed tunelem będzie zatrzymywał samochody, jeśli korek na wyjeździe sięga tunelu...
to znaczy, że przez tunel samochody będą tylko przejeżdżać, nie będą mogły w nim stać w korku... będą stały ZA i PRZED tunelem w korku
więc po pierwsze: busy będą jeździły pustym tunelem, więc specjalny pas jest nie potrzebny, a po drugie....
2 pytania:
1. po co 2 pasy?! po JAKĄ CHOLERĘ dwa pasy skoro mają nie dopuścić do powstania korków w środku tunelu
2. dlaczego argumentem różnych indywiduów jest to, że jest to dla rowerzystów 'niebezpieczne' ;)))) skoro samochody nie będą zalegały w tunelu?
śmiech na sali, szkopka i komedia...
zero logiki
przy budowaniu i przy wymyślaniu (na siłę) durnych zasad...
PO CO 2 pasy, skoro przez tunel będzie można tylko przejechać - a nie stać
w razie wypadku? jakiego wypadku?! na równej prostej drodze?!
jakie zagrożenie czeka na rowerzystów w tunelu?
myślałem do tej pory, że chodzi o spaliny....
ale ten zapis o wstrzymaniu ruchu gdy korek skutecznie kasuje ten argument
no więc jakie niebezpieczeństwa czyhają na rowerzystów w tunelu?!
głodni bezdomni?!?!
smoki?!?
wielkie szczury?!?
może zakładają, że to g*wno się zawali na biednych rowerzystów i się potopią pod gruzami...
no cóż... JEŚLI tak, to zakładam, że wg tych ludzi każdy samochód to PANCERNA amfibia ze skitranym wielkim wiertłem na przodzie żeby się w razie co wykopać spod gruzów... :)))
oraz, że specjalnie wyselekcjonowane i przygotowane busy (te dla rowerzystów) również są wodoszczelne
dodatkowo z tytanu i z zapasem tlenu i wody na jakieś.... 3-10 dni akcji ratunkowej gdyby się zawaliło...
czy na prawdę nikt nie kontroluje pracy tych ludzi? ;////
zobacz wątek