Widok

dobry mechanik

Ford Focus 1.8 TDCI 2006 r. problem ze spalaniem 11 l/100km
do października spalanie 7l/100km
4 warsztaty odwiedzone i nikt nie chce podjąć się tematu.
Komputer niby błędów nie wykazuje.
Dotychczasowe porady to wsadzić dyktę we wlot powietrza to będzie cieplej i spalanie spadnie. Specjalistą nie jestem ale porada wydaje się lekko niedorzeczna.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ojej, co to za druciarze? Trzeba udać się do mechanika który sprawdzi dlaczego tak się dzieje. Jest wiele opcji. Może komputer cię oszukuje, może jest problem z czujnikiem, sondą, sprężarką,może zbiornik przecieka, może trzeba będzie analizę spalin zrobić. Nie znam się na dizlach ale dykta brzmi dość awangardowo :D może ktoś ma sprawdzonego gościa od TDCI.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ja bym zaczął od tego czy to spalanie to w mieście czy na trasie? Czy silnik normalnie się dogrzewa? A może robisz krótkie odcinki i silnik nie ma kiedy się nagrzać? :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
drugie identyczne auto, te same trasy, spalanie 7,5l/100km
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przebieg? Któryś wtrysk leje? Jeżeli tak jest to może stopić tłok. Nie życzę, 3mam kciuki
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
przebieg 160000km
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zacznij od rzeczy najtańszych, po pierwsze sprawdź dolot powietrza do silnika (czy przewód nie jest pęknięty + koniecznie wymieć filtr powietrza!). Bardzo zanieczyszczony filtr może mieć wpływ na ok 2l/100km spalanie więcej!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0