Widok

odpowiedź na negatywne wpisy poprzedników

Poprzednie negatywne opinie skłoniły mnie do napisania swoich wrażeń co do pobytu w tej restauracji. Przychodzę tu regularnie i jestem pewna, że poprzednie wypowiedzi umieszczone zostały przez konkurencję lub poprzez wiecznie marudzących, niezadowolonych z wszystkiego dookoła ludzi.
Przepraszam za mocne słowa, ale nie zgadzam się z ani jednym słowem negującym ten lokal. Owszem przyznam rację- brakuje muzyki w odpowiednim klimacie, ale to tylko mały szczegół.
Jedzenie jest zawsze przepyszne, a wiem co mówię, odwiedziłam już chyba wszystkie możliwe tego typu lokale w Gdyni. Porcje są ogromne, smakowite, aż chce się więcej i więcej!
Co do obsługi... Panie kelnerki są zawsze uśmiechnięte, rozmowne, aż chce się przychodzić dzięki nim do restauracji :-)
Również kucharz/szef jest osobą odpowiednią na tym stanowisku, jeśli prosiłam o modyfikację któregoś z dań, to osobiście przyszedł spytać jak mi smakuje itp. Tak powinno się prowadzić restaurację!!!
Do wszystkich niezdecydowanych- nie zważajcie na negatywne opinie i śmiało przychodźcie do tej restauracji!
Nigdzie w Trójmieście nie zjecie tak pysznego tofu :-)
Moja ocena
obsługa: 6
 
menu: 6
 
jakość potraw: 5
 
klimat i wystrój: 4
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 6
 
5.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

nie zgadzam sie z powyzsza opinia

jesli szef bylby osoba sympatyczna dbal by o klientow a nie to co spotkalo mnie jakis czas temu zamawiam zupe z grzybami i warzywami proszac aby dodac Tofu kelnerka bardzo mila i usmiechnieta odp pojde zapytac szefa czy tak zrobi na co slysze z kuchni jak krzyczy ze on nie bedzie takiej zupy robil to zenada!!! ja jestem konsumentem place wiec wymagam ta sytacja doprowadzila do tego ze woleisc do restauracji moon zjesc w eleganckil lokalu gdzie dbaja o swojego klienta:) A W RESTAURACJI SHANGHAI ktora nazwala bym BAREM SZYBKIEJ OBSLUGI!!!nie dbaja o klienta a ceny tez nie sa niske zdecydowanie MOON :D
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

do wypowiedzi niezadowolonej poprzedniczki

Naprawdę trudno mi uwierzyć by opisana sytuacja była możliwa. Gdy ja prosiłam o modyfikację któregoś z dań, dodanie lub ujęcie któregoś ze składników to szef nie dość, że nie krzyczał na pracowników to jeszcze sam przyszedł później spytać do mnie jak mi smakuje i czy jestem zadowolona. Był do tego bardzo sympatyczny i uprzejmy.

Pracuję od wielu lat w gastronomii i spotykałam różnych ludzi... mam po prostu wrażenie, że wszyscy ci niezadowoleni klienci sami się proszą o nieuprzejme traktowanie... nie raz byłam świadkiem jak lekceważąco traktuje się personel restauracji... jak więc można oczekiwać sympatycznej, bezstresowej obsługi???

Spójrzcie najpierw sami na siebie a później wymagajcie od innych by byli dla was mili i traktowali was w odpowiedni sposób....
Jakoś ja zawsze jestem uprzejmie traktowana w lokalach, czuję, że się o mnie dba i robi dla mnie wszystko co najlepsze ale może to dlatego, że jestem zawsze uśmiechnięta i nie traktuje pracowników jako osób które są na świecie tylko od tego by mi usługiwać?!?
Zastanówcie się sami nad sobą Niezadowoleni :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry