Widok
dramat
obsługa, kiedy wszystko idzie dobrze jest ok, ale jak już pojawia się problem to jak strusie głowy w piach.
Wyleasingowałem od nich auto 5 letnie, umówiłem sie naodbiór na godzinę 18.30 , byłem wcześniej, dowiedziałem się ze nie mogą mi wydać auta, później mówią ze za 2 dnia dostane auto do miejsca zamieszkania do godziny 14.00. (nic nie działali przez 2 dni,żeby zmienić coś w tej kwestii).
Jak myślicie dostałem auto?
Nie , mało tego próby połączenia bezskuteczne.Nieterminowi, nieodpowiedzialni, nierzetelni.Mili tylko dla klientów nowych, gdyby była ocena 0 to zasłużyliby na nią, omijać szerokim ŁUKIEM!!!
Wyleasingowałem od nich auto 5 letnie, umówiłem sie naodbiór na godzinę 18.30 , byłem wcześniej, dowiedziałem się ze nie mogą mi wydać auta, później mówią ze za 2 dnia dostane auto do miejsca zamieszkania do godziny 14.00. (nic nie działali przez 2 dni,żeby zmienić coś w tej kwestii).
Jak myślicie dostałem auto?
Nie , mało tego próby połączenia bezskuteczne.Nieterminowi, nieodpowiedzialni, nierzetelni.Mili tylko dla klientów nowych, gdyby była ocena 0 to zasłużyliby na nią, omijać szerokim ŁUKIEM!!!
Moja ocena
Skoda Plichta Gdynia
kategoria: Salony samochodowe
obsługa: 1
oferta: 2
jakość usług: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6
Zgadzam sie jak chcesz kupić to wszystko ładnie. Jak przyjechałem po nowy samochód do salonu i okazało się że posiada wadę lakiernicza to głowa w piach i informacja, że oni nie sa strona w temacie. Za samochód zapłacilem zarejestrowalem, a oni, że przemaluja mi drzwi.
Jak to nowy samochód i odrazu malować rozbierać itp? Proponuje im rabat, a oni nie.
Ludzie uważajcie na tego dealera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak to nowy samochód i odrazu malować rozbierać itp? Proponuje im rabat, a oni nie.
Ludzie uważajcie na tego dealera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!