odradzam zakup mebli! W 08.18 kupione meble tapicerowane z transportem, w dokumentach przekazanych przez prac. salonu pomylone miasto dostawy (prac. wprowadzając dane do systemu nie słuchała uważnie). Przy dostawie okazało się, że brak części wkrętów mocujących, co pomimo zgłoszenia tel. -cudem udało się przy prac-ach transportu i przez nich potwierdzonego w rozmowie z prac. dz. "wsparcia sprzedaży" BRW (czytaj: reklamacje) wymagało 2 tyg. procedury reklamacyjnej i przyjazdu serwisanta (też błędnie skierowanego przez salon, pomimo mojej wcześniejszej interwencji). Już przy zakupie w Osowie prac. dz. meblowego sama proponowała dokupienie dodatkowych akcesoriów do wybranego mebla, w sprawie ceny odsyłając do ww. prac. dz. wsparcia. On też nie znał cen i polecił przesłanie zapytania mailem (procedura wymaga pisemnego zapytania o cenę dodatków!), rezolutnie mówiąc, żeby "poszukać w internecie odnośny adres". Po wysłaniu ww. zapytania zapadła długa cisza. W końcu samodzielnie odszukaliśmy kontakt do producenta (BRW Comfort należący do tej samej grupy). Teraz od 1,5 m-ca czekamy na zamówione dodatki (miały być po 4 tyg),które od razu powinny być w komplecie. 0 szans na kontakt telefon.!