Widok

meble Black Red White Odyseusza

polecam salon na Odyseusza, fachowa pomoc, szybki czas realizacji, fajne meble. Świetna obsługa na informacji, miałem uszkodzony jeden element w biurku ale przemiły pan na reklamacji służył pomocą. Innego razu potrzebowałem zmienić dane do faktury też nie było problemu, podziękowania dla pani Arlety! Miło i sympatycznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zgadzam się z Panem miła i profesjonalna obsługa takich ludzi z powołaniem rzadko się spotyka.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

No właśnie! Znowu uszkodzony element w meblach. To u nich standard.. nie potrafią dostarczyć mebli bez uszkodzonych elementów.. masz szczęście, jeśli w ciągu kolejnych 6 tygodni przeznaczonych na reklamacje dostarczą nieuszkodzony, bo nam reklamowany element kilkukrotnie dostarczali uszkodzony.. nie polecam, jeśli nie chcesz tracić nerwów.. Poza tym wytrzymałość mebli w toku użytkowania również pozostawia wiele do życzenia..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ciekawe, co Andrzej powie po zrealizowaniu reklamacji... My po 8 tyg. czekania na dostawę zamówionych elementów dodatkowych (które nb. wg nas powinny od razu być w komplecie), otrzymaniu potwierdzenia pisemnego, że czekają w salonie i przyjeździe specjalnie po ich odbiór na miejscu przekonaliśmy się, że są w zupełnie innym kolorze od zamówionych. Ktoś w Meble BRW (salon) lub BRW Comfort (producent) pomylił obicia pomimo dokładnej specyfikacji w naszym zamówieniu (tu ciekawostka: w BRW takie zamówienia nazywa się... reklamacją płatną - "uroczy" oksymoron). Oczywiście odmówiliśmy odbioru, po czym był tel. z zakładu prod., gdzie na początek pani dzwoniąca próbowała nas tj. klienta "stawiać na baczność", bo jakieś kłopoty stwarzamy. Teraz dalej czekamy, nikt nie wie ile jeszcze, do sklepu nie sposób się dodzwonić. Na miejscu mówiono, że BRW pracuje nad nowym systemem tel, w którym wszystkie telefony będą łączyć tylko centralnie (tzn. infolinia np. w odległym Biłgoraju=0 złudzeń, że usłyszysz konkretną odpowiedź w sprawie). Do tego 3x bezskutecznie zgłaszana korekta adresu klienta, mylnie wprowadzonego do systemu przez prac. BRW-ostatnio w sklepie zasugerowano by w temacie wysłać wniosek do centrali! Brawo, coraz "lepiej", bo dalej od klienta! BRW="(...) i kamieni kupa". Nigdy więcej!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry